Skip to main content

Ik bestelde een telefoon in kpn, bezorging werd besteld door post.nl op het bedrijfsadres van kpn. de koerier heeft geen bevestiging achtergelaten maar heeft iemand de telefoon gegeven en deze heeft de bon getekend...niemand geeft toe dat de telefoon is meegenomen. Ik heb geen telefoon kpn heeft geld van mijn rekening afgeschreven... infolijn werkt niet... wie is verantwoordelijk voor terugbetaling kpn of post.nl?

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi Adrian, 

Daar is wat  goed misgegaan. Vul iig je forum profiel zoveel mogelijk in op Link naar je profiel. Alle velden waar prive bij staat zijn alleen door jou en de moderators te lezen. 

Hier zal namelijk een moderator naar moeten kijken en kunnen wij als mede klanten niet meteen wat mee doen. eventueel kun je morgen ook even de gratis klantenservice op 0800 0402 bellen als je sneller en direct contact wil.

Aangezien een Mobiele Telefoon alleen aan de besteller overhandigd mag worden waarbij de ontvanger zich moet identificeren met zijn legitimatie bewijs zal daar dus een onderzoek naar gestart moeten worden door KPN en PostNL om te zien wat er precies gebeurt is


Hoi @Adrian 656787, welkom op ons forum! Het is het handigst hier toch even over te bellen met ons op 0800-0402, zoals Vulpen hierboven al noemt kunnen mijn collega's daar het proces starten voor het missende toestel. Ik moet je wel alvast waarschuwen dat hier altijd even overheen gaat omdat dit natuurlijk zorgvuldig uitgezocht moet worden. Al helemaal als er wel een handtekening is gezet voor ontvangst. Helaas kunnen wij de voortgang van dit proces verder niet volgen.


Ik heb dit nummer gebeld... niemand neemt de telefoon op of er zijn problemen en ze zijn aan het oplossen... Ik ben dit beu. Ik ben niet tevreden over hoe kpn werkt. De aanbieder van post.nl beweert dat het niet verplicht is dat de koerier een ID-controle uitvoert. De handtekening is niet van mij, niemand heeft gecontroleerd bij wie het pakket is afgeleverd, dus het is jouw probleem kpn en Post.nl willen mijn geld terug en ontbinden contract. genoeg van dit! Ik ga naar T-Mobile of vodafone daar krijg ik een professioneel aanbod en hulp wanneer ik het nodig heb. ja gewoon kpn bedankt voor altijd op tijd betalen Ik heb nooit problemen met betalen en ben lang bij jullie. tijdens de vakantie loopt mijn contract met kpn af daarna verwacht je niet dat ik bij jullie blijf ik ga naar de wedstrijd waar ze mij professioneel zullen behandelen


Ik kan je hier via het forum niet mee helpen @Adrian 656787, je kunt echt beter even bellen.

Als je tijdens openingstijden belt zou je gewoon een medewerker aan de lijn moeten krijgen.

Maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.
Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
Zon- en feestdagen gesloten.