Skip to main content

Mijn telefoon is geblokkeerd. Ik heb de PUK code al opgevraagd en ontvangen. Hoe en of waar kan ik die invoeren om mijn telefoon weer aan de praat te krijgen?

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt (oorspronkelijk topic)

Hallo @Gesinus 

 

Is de simkaart geblokkeerd of de telefoon zelf?

Als je 3 keer een foute simkaart pincode hebt ingevoerd zou er vanzelf om een pukcode gevraagd moeten worden, ook zonder de simkaart pincode zou je nog je telefoon in moeten kunnen komen.
Als je wel in je telefoon gekomen bent, dan de telefoon opnieuw opstarten, dan vraagt hij vanzelf om de simkaart pincode of pukcode.

Als je zonder pincode de telefoon niet meer inkomt dan lijkt het er meer op dat je de telefoon pincode vergeten bent.
Aan de pukcode heb je dan niets, je zal op een andere manier weer toegang moeten krijgen tot je telefoon.

Welke merk en type telefoon heb je?


Hi @Gesinus,

Ik zie dat @GeSp je het verschil tussen een pincode voor je simkaart (puk code nodig) en een pincode voor je toestel al uit heeft gelegd. Als je het toestel zelf niet meer in komt, heb je weinig aan een puk code. We hebben tot nu toe gene reactie van je gezien en ik hoop dat dit inhoudt dat je toestel niet meer geblokkeerd is!