Skip to main content
Vraag

Mijn telefoon is verdwenen na opsturen Recommerce

• March 23, 2026
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Goede avond,

Een maand geleden heb ik me laten verleiden door KPN om mijn IPhone 14 pro in te ruilen met een extra inruil bonus. Je raadt het al, mijn telefoon is ineens verdwenen tijdens het versturen… jaja. KPN geeft niet thuis want deze verschuilen zich achter het feit dat het niet hun service is. Nee, kom op KPN, jullie bieden deze service toch aan op jullie website. Kortom, wanneer krijg ik mijn geld onderhand terug!?

Heb al 2 keer alle documenten opgestuurd naar Recommerce voor onderzoek, maar ik wil gewoon mijn geld terug. Dit lijkt wel oplichting.  

4 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 23, 2026

Goede avond,

Een maand geleden heb ik me laten verleiden door KPN om mijn IPhone 14 pro in te ruilen met een extra inruil bonus. Je raadt het al, mijn telefoon is ineens verdwenen tijdens het versturen… jaja. KPN geeft niet thuis want deze verschuilen zich achter het feit dat het niet hun service is. Nee, kom op KPN, jullie bieden deze service toch aan op jullie website. Kortom, wanneer krijg ik mijn geld onderhand terug!?

Heb al 2 keer alle documenten opgestuurd naar Recommerce voor onderzoek, maar ik wil gewoon mijn geld terug. Dit lijkt wel oplichting.  

Admin: Dubbele topics samengevoegd

bnh
Superuser
Forum|alt.badge.img+12
  • Superuser
  • March 23, 2026

Welkom ​@Jeroen6945!

KPN is inderdaad niet verantwoordelijk, de informatie op de website van KPN is slechts een advertentie van de partner firma Recommerce. Waar is je toestel kwijtgeraakt, bij de post of bij Recommerce?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 23, 2026

Je hebt nog een topic. 

https://community.kpn.com/mobiel-15/telefoon-kwijt-na-opsturen-recommerce-647151

( ​@Alexandra van KPN )

Oh oeps! Je hebt 't al gecorrigeerd. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Jeroen6945, welkom op onze community. Wat ontzettend naar om zo in de kou te staan en je toestel kwijt te zijn.

Inhoudelijk kan ik je er hier via de community niet mee helpen, ook als dit mis gaat tussen KPN en Postnl zijn hier ingewikkelde procedures over die gevolgd moeten worden. In het geval dat het tussen Recommerce en postnl mis is gegaan loopt dit al helemaal buiten KPN om.

Ik hoop dat je snel reactie van recommerce hebt met wat duidelijkheid.