Skip to main content

De telefoonverbinding van mijn mobiele telefoon Samsung A51 stopt na 20 seconden.

Dit is zeer lastig, weet iemand hoe ik dit kan oplossen? 

 

Welkom op het forum van KPN @pw37 

Over welke verbinding praten wij nu?
De verbinding met het mobiel netwerk van KPN valt na 20 seconden weg?
Geldt dit voor alles, dus bellen en internetten?

Je zou alvast de netwerkinstellingen van je Samsung Galaxy A51 kunnen resetten, hiermee zorg je ervoor dat alle netwerkinstellingen weer goed komen te staan, en eventuele fouten eruit gehaald worden.

In de meeste gevallen kun je de optie voor het resetten van netwerkinstellingen vinden bij Instellingen > Verbindingen > Mobiele netwerken > Namen toegangspunten > opties-symbool > Netwerkinstellingen resetten, of bij Instellingen > Mobiele netwerken > Stel gegevens opnieuw in.

Ik hoor graag van je, en ook of het resetten van de netwerkinstellingen heeft geholpen.


Hoi Michel, ik heb "resetten" uitgevoerd., maar het probleem blijft, is overigens alleen bij mobiele telefoonverbindingen en niet bij internetten.  Ik heb sinds enkele maanden een barst in mijn glas, maar dat had (tot op vandaag) geen invloed op de functionaliteit. Ik heb een afspraak gemaakt bij een Samsung Service Center om e.e.a. te laten checken.  Dank voor je snelle response. 


Hoi @pw37 

Jij ook bedankt voor je snelle reactie!
En ik heb je graag voorzien van informatie en hulp.

Het resetten van de netwerkinstellingen heeft dus niet geholpen, dat is uiteraard jammer.
Een barst in het display (glas) heeft geen invloed op de netwerkinstellingen van je Samsung Galaxy A51, maar wel als er in het hardware van het toestel een defect zit.

Het is slim om naar een Samsung Service Center te gaan bij jouw in de buurt, om daar jouw A51 te laten controleren op mogelijke defecten.

Ook zou het nog kunnen liggen aan de KPN simkaart zelf, die zou je (eventueel) kunnen omwisselen voor een nieuw exemplaar bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt.
Neem dan wel je legitimatie bewijs mee!

Maar voordat je dat gaat doen, kun je eerst een kruistest uitvoeren, door jouw KPN simkaart in een ander toestel te doen, om te checken of ook daar de telefoonverbinding na 20 tot 30 seconden weg valt.

Ben benieuwd waar het nu aan heeft gelegen!
Dus laat dat nog even weten in deze (jouw) topic.