Skip to main content
Beantwoord

MijnKPN app geeft aan 70 GB verbruikt in buitenlandbundel na het delen van MB's

• March 3, 2025
  • 12 reacties
  • 180 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+7

Ik vermoed dat er iets misgaat bij het MB’s verdelen. Vannacht zijn er via een unlimited abo van mijn vrouw 70 GB verdeeld naar 2 andere gezinsleden (33 + 37GB). Deze MB’s zijn goed bijgeschreven maar fout afgeschreven bij mijn vrouw. Haar buitenland bundel (binnen EU) staat nu op 70 GB verbruikt terwijl we gewoon thuis zijn in NL. 
We zijn al een paar jaar niet buiten de EU geweest.

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Het probleem is gisteren ook direct opgelost. De weergave is weer als vanouds.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

• March 3, 2025

Kun je een schermafdruk plaatsen?

Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • March 3, 2025

@Marlon92 , zojuist hierboven de afdrukken toegevoegd

• Topper
  • March 3, 2025

Ook bij mij is dit gebeurd. 50 mb gedeeld en in de app staat buiten landbundel. 50 gb verbruikt. Ook de app zelf is nu wat vreemd. De helft staat in het Nederlands en de andere helft in het Engels.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • March 3, 2025

De app toont e.e.a. inderdaad wat vreemd. Als je MB’s deelt lijkt het op het overzicht of je data uit de Buitenlandbundel hebt gebruikt. Klik je op “Bekijk alles” dan krijg je de detailpagina’s In Nederland en Binnen EU te zien. Daarop zie ik dat het alleen ten laste gaat van “MB delen”, onderaan op de pagina. Ook bij mij zijn de product omschrijvingen in het Engels.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Er gaat inderdaad iets mis met de weergave van de gedeelde MB's. De voorbeelden zijn gedeeld met de mensen van MijnKPN ter onderzoek. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

We hebben de oorzaak gevonden en gaan het meteen oplossen!🎉 Bedankt voor het melden, allemaal!

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 4, 2025

Het probleem is gisteren ook direct opgelost. De weergave is weer als vanouds.

• Nieuwkomer
  • March 4, 2025

Ik heb ook sinds een tijdje het zelfde probleem.

Ik Deel automatisch met met vrouw 75 gb. data.

Nu staat er ook dat ik mijn  EU bundel dat ik 75 gb verbruikt heb.?

Hoe kan dat opgelost worden?

Forum|alt.badge.img+7
  • Auteur
  • March 4, 2025

@200Piet , het probleem is pas van sinds gisteren en is inmiddels opgelost. Als jij nog steeds een probleem hebt moet je even een schermprintje maken en hier plaatsen.

• Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Beste zoals  je kan zien op schermafbeelding is het nog niet opgelost.

• Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Als ik de screenshot goed interpreteer heb je juist nog geen enkele MB gebruikt in de EU. Het balkje is namelijk niet gevuld. 

Als je in de app op "In Nederland" klikt, dan kun je zien hoeveel MB's je hebt gedeeld onder het kopje: MB's delen.