Skip to main content

Geachte heer mevrouw, wij hebben 6 producten van jullie ik en mijn familie. Alle 6 producten zal ik snel mogelijk beƫindigen. Er word verdomme maar niet geluisterd naar mij!! Telfort was veel veel beter met klantenservice. Er werd verdomme toegezegd aan de lijn dat ik dubbele data zou krijgen en 5 euro korting. Nu word mijn data niet verdubbeld?? Afschuwelijk en ben erg misleid door jullie onervaren medewerker!! Zou raak je verdomme dus ook klanten kwijt!! Er word maar niet geluisterd naar de klanten en niet goed gekeken naar de voorgeschiedenis. Ik had hiervoor een abonnement met data verdubellaar en 5 euro korting. Nu wilde ik mijn contract verlengen dus een nieuwe telefoon etc. Werd aan mij beloofd dat ik dubbel data zou krijgen net als mijn vorige abo bij de KPN?? Dit is toch dan aannemelijk en er is dan toch aanleiding?? Ik walg van jullie verkoop praatjes!! Bah!! Ben super boos!!! Ik wil mijn dubbele data zoals beloofd ieder maand terug!! Als ik geweten had was ik nooit met jullie in zee gegaan!

Ā 

Admin: titel omgezet naar kleine letters, dubbele topic verwijderd, reactie van andere gebruiker in dat topic naar hier verplaatst

Mij is beloofd!!!dat er niets zou veranderen verder en ook niet bij de mobiele abonnementen. Is er van een de dubbele data er zomaar vanaf gehaald. Van een kind dus en de andere niet, klacht ingediend en ik word niet terug gebeld.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

Ā 

Bij mij hebben ze het ook het zelfde geflikt!! Respectloze medewerkers van kpn. Ze misleiden je met alles!! Smerig acties van hunĀ 

Admin: bericht afgesplitst en samengevoegd met eigen topic.


Dubbele data bestaat sinds vorig jaar september ofzo al niet meer. Voor nieuwe abonnementen.


Hallo @DenizonĀ , als je je mobiele Telfort abo verlengt wordt het een KPN abo met de bijbehorende voorwaarden en prijzen en raak je je dubbele data kwijt, daarvoor in de plaats kun je data delen met je huisgenoten.

Ā 


Hoi Denizon, welkom op het forum! Het is inderdaad, wat Nick en Jan al aangeven, dat KPN Compleet met dataverdubbeling niet meer bestaat voor nieuwe abonnementen. Op het moment dat jij verlengt ga je een nieuw abonnement aan. Wat dan ook inhoudt dat je overgaat van Compleetvoordelen naar de Husselvoordelen waar je voor in aanmerking komt. En dataverdubbeling isĀ geen onderdeel van de Husselvoordelen. Heel vervelend dat er hierin miscommunicatie is ontstaan, mijn excuses daarvoor. Dit is tussentijds niet aan te passen. Je hebt, als je nog binnen de 14 dagen annuleringstermijn zit, de mogelijkheid om je verlenging te annuleren. Je valt dan terug op je vorige abonnement, met ook weer de Compleetvoordelen die daarbij horen.


Ik heb ook onlangs verlengd en ben nu dubbele data kwijt maar ikĀ wist dat dat zou gebeuren.Ā IkĀ gebruik tegenwoordig veel minder data omdat ik gestopt ben met werken dus geen probleem voor mij.
Op de site van XS4ALL waar mijn Internet, TV en bellen loopt staat ergens vermeld: ā€˜u houdt dubbele data zolang u niet verlengt.ā€™
Ook staat dit voordeel niet meer in het rijtje voordelen.

Mijn mening:Ā  het mag wat EXPLICIETER vermeld worden, zo voorkom je teleurstellingen. Mensen die het nu niet zien en toch verlengen zijn daarna ontevreden en de kans is groot dat die toch wel weglopen, binnen 14 dagen of anders na afloop contractperiode.
Ik ben bij een andere provider ooit wel eens zo teleurgesteld geweest dat ik halverwege ben vertrokken, tegen afkoopbedrag.

Waarom is dit voordeel weggehaald? Er staan geen kortingen of andere voordelen tegenover.Ā :worried:
Gaat het zo slecht met KPN?


Waarom is dit voordeel weggehaald? Er staan geen kortingen of andere voordelen tegenover.Ā :worried:

Kwestie van veranderende markt qua vraag en aanbod en consumentengedrag. In de jaren sinds de introductie van Compleet zijn databundels an sich groter geworden en kiezen mensen vaker een bundel die gewoon goed past bij hun verbruik. Dan heeft verdubbeling minder waarde. Als ik, bijvoorbeeld, kijk naar mijn eigen situatie: ik heb een 10GB bundel die verdubbeld wordt vanuit Compleet. Maar ik maak de 10GB van de standaardbundel al nauwelijks op. Dus, op het moment dat ik weer ga verlengen ben ik er niet rouwig om dat ik de verdubbeling verlies.Ā 


Wat een 1 grote puinhoop bij KPN! 1 ding staat vast klanten staan niet centraal bij jullie. Er gaan zo veel klanten weg bij KPN. Het is algemeen bekend dat KPN erg duur is en zeer slechte service. Ze hebben mij zeer beloofd dat ik dubbele data zou behouden, ook omdat ik van Telfort kwam. Telfort had de beste service en luisterde ook naar de klanten. Heb 6 aansluitingen bij kpn van mobiel tot tv pakket. Ik ga lekker over naar Tmobile of Tele 2. Zo raak je dus verdomme klanten kwijt! Oprotten met dat soort amateuristisch bedrijf. Bah!! Heb een hele bezwaar gemaakt en uitgelegd wat er afspeelde met mijn vorige abo. Er is dus een duidelijke aanleiding en toedracht. Maar er wordt verdomme niet naar geluisterd of begrepen door KPN. DUS IK GA OPROTTEN ALS HET ZO VER IS. BAH NOOIT MEER KPN.Ā 


Ā Maar er wordt verdomme niet naar geluisterd of begrepen door KPN.Ā 

Ik luister, Denizon, en ik begrijp je ook. Maar ik kan er niets aan veranderen. De nieuwe abonnementen zijn zoals ze zijn, daar is dataverdubbeling niet meer op te activeren.Ā 


Makkelijk zo weg praten, afspraak niet nakomen en lekker de klanten hiermee bedonderen. Maar goed 6 aansluitingen ga ik alles opzeggen! Van mijn broers en mijne, en van mijn zus! Neem een goed voorbeeld van Telfort of Tmobile! Zo veel spijt!!! En oprotten nu met zielig lopen doen!!!Ā 


Hier toen ook verlengd zonder te weten dat alles wat bij telfort zat in t absoluut,,,, dat dat allemaal zou vervallen.

Ā 

Hier vorige maand mail gekregen dat we dubbele data zouden hebben... en dan bel je en dan krijg je te horen dat t allemaal niet klopt. Medewerkers zijn enorm onvriendelijk.Ā  Zodra we pleite kunnen bij kpn,,,, zijn we weg daar


Gezien de datum van de eerste post speelt dit al enkele jaren bij KPN en nog steeds worden Telfort klanten niet geĆÆnformeerd dat zij hun dubbele databundel kwijtraken bij verlenging van hun abonnement! Zo overkwam mij dit twee dagen geleden bij verlenging van mijn abonnement. KPN medewerker gesproken omtrent deze klacht die mededeelde hier niets aan te kunnen veranderen. Verstrekte vervolgens foutieve informatie dat ik mbā€™s kon delen met het abonnement van mijn echtgenote die nog steeds haar oude Telfort abonnement had. Dit kan dus helemaal niet! Uitwisselen onderling tussen Telfort en KPN visa versa is onmogelijk. Het zou KPN sieren dat als een Telfort klant verlengd de voordelen van het Telfort abonnement vervallen. Dooddoeners als je maakt de nieuwe KPN bundel toch niet op is onzin. Daar gaat het niet om! Wat als ik wel tekort kom? Bijkopen? Klantenbinding staat kennelijk niet hoog in het vaandel, klanten kwijtraken waarschijnlijk wel.