Skip to main content

Ik ben klant bij jullie en heb alles in 1 pakket, TV, Internet en Mobielbellen. Voor het mobielbellen (onbeperkt bellen) betaal ik samen met mijn vrouw ongeveer € 40.50 per maand incl. kortingen.

Nu maak ik binnenkort ook gebruik van Budget energie en daar zie ik dat een onbeperkt mobiel onbeperkt bellen en data (via KPN) wordt aangeboden voor € 15.00 per maand.

Hoe kan dit en kan U dit aanpassen!!

Ik heb een alles in 1 abonnement afgesloten bij KPN Bellen/wifi en TV.  Het zijn onder andere 2 mobile abonnementen (onbeperkt etc) waarvoor ik maandelijks iets van € 41.00 betaal.

Nu zie ik dat ik via mijn energieleverancier hetzelfde abonnement af kan sluiten maar dan voor € 30.00 raar toch.

Moet ik maar vlug gaan wijzigen denk ik of wil KPN daar iets aan doen.

*admin: topics samengevoegd


Hoi @Spruitje, welkom op het forum!
Het kan inderdaad zijn dat een andere provider die ons netwerk gebruikt andere abonnementsprijzen en voorwaarden heeft.
De enige prijzen en voorwaarden die ik je kan bieden zijn die je op de site vindt. Onbeperk internet voor €15 zit daar helaas niet tussen.
Als je graag alle abonnementen even met een medewerker van KPN onder de loep legt om te kijken of alles nog bij jouw wensen past kun je hierover het beste even met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service