Skip to main content

Bij mij lukt het niet om een mobiel abonnement in te stellen door foutcode 3010. De helpdesk van KPN belt niet terug (wel beloofd) en in de KPN winkel komen ze er niet uit. Zie hieronder screenshot van de foutmelding.                                                                                                                                                    Wat geen oplossing is: cache leeggooien en gegevens wissen wearable ap, wearable ap opnieuw installeren, bluetooth verbreken en opnieuw connecten, watch 6 resetten vanaf telefoon, watch 6 resetten vanaf horloge zelf, cache en gegevens wissen uit wearable manager, watch herstarten, telefoon herstarten etc etc. Dus kom niet aan met het volgen van de stapjes zoals beschreven want dat werkt duidelijk niet. Hardware = Watch6 LTE en Samsung Galaxy Note Ultra 22. Alle software updates uitgevoerd van zowel telefoon, watch als ap. Wat nu KPN? 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

 

Nee dank je ik blijf liever onder multisim. Ook raar dat je dit bericht en niet inhoudelijk op het issue in gaat. 


Hoi @3010 frustratie en bedankt voor jouw bericht!

Wat is de stand van zaken op dit moment, is er inmiddels al contact met je opgenomen inzake deze kwestie?


Nee nog niks van KPN gehoord. Wel zelf fysiek simkasrtje opgehaald bij kpn winkel en galaxy note vanuit fabrieksinstellingen en zonder google/samsung acvount geinstalleerd. Watch 6 ook gereset en gekoppeld aan note 9. Alles werkt dan behalve het kunnen afsluiten van een multisim. Foutmelding 3010.

 


Nee nog niks van KPN gehoord. Wel zelf fysiek simkasrtje opgehaald bij kpn winkel en galaxy note vanuit fabrieksinstellingen en zonder google/samsung acvount geinstalleerd. Watch 6 ook gereset en gekoppeld aan note 9. Alles werkt dan behalve het kunnen afsluiten van een multisim. Foutmelding 3010.

 

Bedankt voor de terugkoppeling @3010 frustratie!

Zou je dit topic eens willen openen (hierin had je aanvankelijk ook gereageerd)? @Martijn Bouma heeft op de 1e pagina een work around geplaatst en ik ben benieuwd of dat voor jou ook gaat werken. Mocht dat onverhoopt niet het geval zijn, zou je dan je forumprofiel voor me in willen vullen en kun je ook een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? 


Workarround werkt niet. Heb mijn reserve Samsung Galaxy Note 10 er erbij gepakt (vanuit de fabrieksinstellingen) en vervolgens een simkaart gehaald bij een KPN winkel. Foutcode 3010 blijft zich ook op dat toestel voordoen. In december 2023 stopt mijn tweejarig KPN abonnement en stap ik over naar ODIDO. Ik ga geen kostbare tijd meer investeren in een technisch probleem dat bij KPN ligt. Van Samsung moet ik een technisch rapport bij KPN opvragen, gezien de effort van KPN tot nu toe lijkt me dat een vrij kansloze missie. Dus adieu KPN, no hard feelings, we zijn gewoon uit elkaar gegroeid, dat gebeurd soms, ik had ‘andere verwachtingen’ van onze relatie en jij kan mij helaas niet bieden waar ik zo'n behoefte aan heb, namelijk een multisim op mijn smartwatch!