Skip to main content

Ik heb mijn mobiele abonnement opgezegd per 4-11. Ik heb nu een factuur ontvangen voor de periode 4-11 t/m 3-12. In deze periode maak ik geen gebruik meer van dit abonnement. Ik denk dat dit niet klopt.

Op de factuur staat overigens ook nog een extra databundel die ik eind oktober had aangevraagd vanwege een storing van het internet. Dit bedrag wordt sowieso teruggestort en dat is al in gang gezet door een medewerker van KPN.

Hallo @Marteklk ,

Heb je wel een bevestiging ontvangen van de opzegging per 4 november 2023? Dan zou je al op 4 oktober 2023 ontvangen moeten hebben, want er is een opzegtermijn van één maand.

Heb je geen bevestiging ontvangen? Bel dan zo snel mogelijk met 0800-0402. 

 

 


Dat kan ik niet terugvinden.

Bij het opzeggen heb ik wel gebeld met KPN en mijn nummer is overgenomen door de nieuwe provider. Ik heb ook mail ontvangen van KPN waarin staat dat mijn voordelen stoppen. In mijn account zie ik mijn product ook niet meer staan. Dus ik denk dat de opzegging wel is doorgekomen.


Dan ontvang je de volgende maand een nota waarop de periode van na jouw abonnement gecrediteerd wordt. 


We gaan het zien. Dank voor je reactie. 


Hallo @Marteklk, ik begrijp dat je per 4 november bent overgestapt naar een andere (nieuwe) provider? De mobiele factuur van november stond op dat moment al klaar. De overstap naar een andere provider en de factuur hebben elkaar gekruist. Je zal in december een slotnota ontvangen waarbij jij dan alles wat onterecht in rekening is gebracht terugkrijgt. 


Het blijft voor mij onnodig tijdelijk innen van geld van de klant.

De opzegging is een maand eerder al gedaan: 4 oktober, het is onbehoorlijk dat het systeem van KPN niet weet dat dit opgezegd is,

Zo’n factuur mag toch niet verstuurd worden, kom op.