Skip to main content

Doordat de algemene voorwaarden zijn veranderd ben ik overgestapt naar een ander provider met tv en internet, kan ik mijn mobielabonnent  bij kpn nu ook beëindigen ,ik heb toestel +abonnement

Was dit mobiele abonnement gekoppeld aan dat KPN Thuis abonnement en ontving je hierdoor Combivoordelen? Dan is het gekoppelde mobiele abonnement ook contractvrij (bron). Maar de toestellening is een ander verhaal. Die zal je dan in één keer moeten aflossen.


Was dit mobiele abonnement gekoppeld aan dat KPN Thuis abonnement en ontving je hierdoor Combivoordelen? Dan is het gekoppelde mobiele abonnement ook contractvrij (bron). Maar de toestellening is een ander verhaal. Die zal je dan in één keer moeten aflossen.

Hou er wel rekening mee, dat als je het mobiele abonnement opzegt, het nummer verdwijnt. Mocht je dus ook met mobiel willen overstappen, dien dan een aanvraag in bij de nieuwe provider zodat die het nummer overnemen van KPN. De nummerovername zorgt vervolgen ook voor de administratieve opzegging bij KPN.Â