Skip to main content

Hallo!

 

Ik heb een aantal dagen geleden een abbonement genomen op een nieuw mobiel toestel, alleen deze staat al geruime tijd nog op stap 1 "controleren". Is dit normaal? En kan iemand mij hiermee verder helpen

Hoi @NB251, welkom hier. 

We zijn nu al even verder. Is de status ondertussen veranderd? 

Zo niet, kun je jouw profiel van een klantnummer en bestelnummer voorzien? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik eens mee. 


@Bart_Z ik heb je een PB gestuurd!


Ik heb even meegekeken. Ik zie dat de order is uitgevallen. Dit is al opgemerkt en ligt bij de Back Office. Mijn collega heeft je hier al over geprobeerd te bellen gisteren, maar kreeg je niet te pakken. Dit zal hij nog eens gaan proberen. 


@Bart_Z

 

Niemand heeft mij gebeld, ik heb gisteren 40 minuten met KPN gebeld en deze hadden t uitgezocht, die gaven aan dat het goed zou komen en dat ik vandaag een afspraakverzoek zou krijgen. Niks gehad, ben er klaar mee. 

 

Wat betekent vervallen? Ik wil gewoon me bestelling


Ik begrijp heel goed dat je graag het toestel wilt. Ik zie alleen dat de order is uitgevallen. Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij ontbreken er een paar gegevens. Onze Back Office heeft de order in beeld en zal nog contact met je opnemen om het verder te bespreken. Meer kan ik er nu niet van maken.  


Duidelijk, alleen het volgende: in je vorige bericht geef je aan dat de backoffice mij heeft proberen te bellen, en dat ze het (gisteren) nog een keer zouden proberen. Dat is kortweg niet gebeurd. Ik ben benieuwd of ze überhaupt gaan bellen. Ik denk dat ik voor de zekerheid toch een maik ga sturen. Heb jij een mailadres toevallig van hun? 


Ja ik zag een belpoging naar je. Maar mijn collega kreeg je niet te pakken. Maar hij zal het nog een keer proberen. Je kan ze niet via mail bereiken.