Skip to main content
Beantwoord

Mobiel bellen werkt niet, geen bereik

• March 28, 2025
  • 2 reacties
  • 30 keer bekeken

ik heb geen bereik

Ā 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Paul HelvoirtĀ 

Welkom op de community van KPN.

Zou je wat meer kunnen vertellen op welke plekken/locaties je geen bereik hebt??
Is dat alleen bij je thuis of ook op plekken buitenshuis?
Heb je wel ontvangst streepjes in het scherm staan van 4G of 5G??
Heb je een abonnement of prepaid?

Daarnaast raad ik je sowieso even aan, om de netwerkinstellingen van je smartphone te resetten.
Hiermee haal je de meeste fouten en problemen weg, en zullen de juiste instellingen automatisch worden geĆÆnstalleerd.

Bij Android smartphone:

Ā 

Ga hiervoor naar "Instellingen" > "Algemeen" > "Overzetten ofĀ resettenĀ [device]" > "Resetten" > "Netwerkinstellingen resetten".
Houd er rekening mee dat hierdoor ook alle opgeslagen Wi-Fi-netwerken en wachtwoorden, gegevensinstellingen en de VPN en APN opnieuw worden ingesteld.

Bij een iPhone:

Als je iOS of iPadOS 15 of nieuwer gebruikt, tik je opĀ Instellingen > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Als je iOS of iPadOS 14 of ouder gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ā 

Ā 

Ā 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Paul HelvoirtĀ 

Welkom op de community van KPN.

Zou je wat meer kunnen vertellen op welke plekken/locaties je geen bereik hebt??
Is dat alleen bij je thuis of ook op plekken buitenshuis?
Heb je wel ontvangst streepjes in het scherm staan van 4G of 5G??
Heb je een abonnement of prepaid?

Daarnaast raad ik je sowieso even aan, om de netwerkinstellingen van je smartphone te resetten.
Hiermee haal je de meeste fouten en problemen weg, en zullen de juiste instellingen automatisch worden geĆÆnstalleerd.

Bij Android smartphone:

Ā 

Ga hiervoor naar "Instellingen" > "Algemeen" > "Overzetten ofĀ resettenĀ [device]" > "Resetten" > "Netwerkinstellingen resetten".
Houd er rekening mee dat hierdoor ook alle opgeslagen Wi-Fi-netwerken en wachtwoorden, gegevensinstellingen en de VPN en APN opnieuw worden ingesteld.

Bij een iPhone:

Als je iOS of iPadOS 15 of nieuwer gebruikt, tik je opĀ Instellingen > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Als je iOS of iPadOS 14 of ouder gebruikt, tik je op Instellingen > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Ā 

Ā 

Ā 

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • March 31, 2025

Hi ​@Paul Helvoirt, wat flauw dat je geen bereik hebtĀ šŸ˜•

Ik zie dat ​@Michel.uit.ArnhemĀ al wat meer informatie heeft gegeven en hoop dat het inmiddels weer in orde is. Mocht dat nog niet het geval zijn, dan horen we het uiteraard graag zodat we verder met je mee kunnen denken! Zou je in dat geval nog de vragen in het paars willen beantwoorden?