Skip to main content

Beste, 

 

Sinds ongeveer een twee uur geleden werkt het internet op mijn telefoon niet meer. Ik ben ingelogd via WhatsApp web en hierop werkt het internet wel en krijg ik ook mijn berichten binnen. Deze komen dus enkel niet binnen op mijn telefoon. Ik kan niet meer FaceTimen en wanneer ik probeer te bellen (sinds ongeveer 30/45 minuten), werkt de microfoon niet meer. De microfoon van mijn telefoon zelf werkt wél, getest door de dictafoon, snapchat, e.d. Ik moet telefonisch bereikbaar zijn voor mijn werk, alleen kan ik dus geen klantenservice medewerker het probleem voorleggen omdat deze enkel per telefoon bereikbaar zijn. Ik ben ten einde raad.

Ik zou de telefoon eens rebooten.


Ha Roy, geprobeerd en werkt niet.


Zit je op WiFi of op 4/5G mobiel? Werkt het wel als je WiFi uit zet op de telefoon?


Hoi @TomHuiberts, welkom op ons forum! Wat een merkwaardige issues, heb je het nog werkend gekregen? Of de tips van Roy hierboven geprobeerd?
Je zou ook je toestel nog kunnen terugzetten naar fabrieksinstellingen maar misschien is er een makkelijkere oplossing.

Als dat het ook niet oplost is het misschien handig als hier even iemand met je meekijkt, heb je een KPN Winkel in de buurt? Of een handige kennis?