Skip to main content

Lekker op vakantie in drenthe heb je top abbonment van kpn en kan je niets streamen internet volkomen ****.  Telefoon bereik nauwelijks. 

Denk om maar over te stappen naar een provider die.wel service verleend

Klantenservice informeert niet 

 

Admin: bericht aangepast op basis van onze huisregels

Hallo @jaap6508 ,

Zet jouw telefoon eens op 4G (of 5G of desnoods 2G voor bellen.) 


Ja leuk maar zet mijn abbonements kosten eens op 50%. Je betaalt voor een hele taart en mag blij zijn met een stukje.  En geloof me ik hen alles al geprobeerd. Wees eerlijk en zeg gewoon wat er aan de hand.is met je omzetting naar 5 g en laar je klanten niet in de kou staan. 


Misschien een idee om volgende maand maar eens  80% minder over te maken  dan zijn de verhoudingen op peil


 Wees eerlijk en zeg gewoon wat er aan de hand.is met je omzetting naar 5 g en laar je klanten niet in de kou staan. 

Er zijn nog gebieden in Nederland waar de dekking niet optimaal is. KPN werkt nog steeds aan de optimalisatie van het netwerk. Je kunt de dekkingskaart checken op: 

https://www.kpn.com/netwerk/dekkingskaart


Koekoek  ik kom al jaren in dit gebied en altijd top verbinding alleen nu is het ver onder de maat dus stop met je  stomme antwoorden en wees eens eerlijk wat er aan de hand is.


Hoi @jaap6508. Wat vervelend dat je een trage mobiele internet verbinding hebt. Ervaar je ook problemen met bellen? Soms is het opnieuw opstarten van het toestel voldoende om het probleem te verhelpen, heb ja dat al gedaan? Als dit het probleem niet verhelpt kan je het beste opnieuw contact opnemen met onze klantenservice (0800 0402), zij hebben de mogelijkheid om dit door te zetten naar de juiste afdeling. 


Heb je misschien een iPhone 11, 12 of SE2020? Daar is storing mee met OS 17.5.1. Groot deel werkt daardoor slecht via 4G/5G.

Even naar vliegtuigstand en terug schijnt te helpen. Totdat je je verplaatst naar een andere mast...


Bedankt voor de tip..krijg nu 2 streepjes dankjewel 


Heb je misschien een iPhone 11, 12 of SE2020? Daar is storing mee met OS 17.5.1. Groot deel werkt daardoor slecht via 4G/5G.

Even naar vliegtuigstand en terug schijnt te helpen. Totdat je je verplaatst naar een andere mast...

De problemen worden niet veroorzaakt door OS 17.5.1. Dezelfde problemen worden namelijk ook gemeld met diverse telefoons van Samsung. Op het netwerk van Vodafone veroorzaakt OS 17.5.1 op de iPhone 11, 12 en SE2020 geen problemen.


Reageer