Skip to main content

Beste KPN. Een lange tijd geleden heb ik een issue aangemeld:

 

Oude topic

 

Hierbij heb ik destijds van de techdesk een bericht gehad om het e.e.a. te testen. Dit heb ik toen uitgevoerd maar daarop hadden ze helaas de verkeerde logging uitgevoerd. Hierop heb ik verder geen reactie meer gehad.

 

Daarop mijn verzoek: Kan de zelfde melding weer in gang worden gezet? (De laatste keer kreeg ik een mail van Michael van de Network Services Support desk)

 

Het is namelijk onmogelijk om internet te gebruiken in de binnenstad van Amersfoort / Apeldoorn (Onafhankelijk van de telefoon)

 

Origineel bericht:

Er is een volgende situatie:

In Amersfoort heb ik regegeld geen internet op mijn mobiele abbo. Ik heb dan wel daadwerkelijk bereik en de telefoon lijkt zich bij de mast hebben aangemeld, echter krijg ik er geen netwerk overheen. Ik moet dan uit de buurt gaan en dan verbind die met een mast die me wel internet toegang geeft.

 

Dit is met mijn simkaart en telefoon ongerelateerd. 

 

Om vooraf vragen te voorkomen, het volgende heb ik al getest:

  • Ander sim kaart besteld
  • ander telefoon gebruikt
  • Telefoon updaten
  • Telefoon opnieuw opstarten
  • Zelf provider opnieuw aankiezen (aanbieder) in de hoop dat die een andere mast verbind.

 

Het lijkt er (vanuit mijn IT kennis) dat de mast waar mijn simkaart mee verbind  niet goed authenticeert waardoor ik er wel verbinding mee heb maar geen data kan/mag versturen.

 

Kan dit door een technische persoon bij KPN nagelopen worden? (SIP Geschiedenis i.c.m. Authenticatie nakijken op mijn SIM / Profiel)

(Gaat om nummer 0611….)

Beste @FamVerhoef, welkom terug! Ik wil je verwijzen naar onderstaande topic en dan specifiek het bericht waar ik naar link:

Helaas komt het erop neer dat er een nieuwe mast moet komen en dat dat, onder andere vanwege vergunningen, nog wel even gaat duren. Tot die tijd, zal je helaas tegen problemen aan blijven lopen in Amersfoort centrum. 


Beste, Hier loop ik helaas ook tegenaan als bewoner van dit gebied die net klant geworden is na een salesbelletje en aanbod van jullie. Ik vraag me daarom af waarom jullie willens en wetens klanten werven die in dit gebied wonen en die - zodra ze en stap buiten hun deur zetten - met deze ellende geconfronteerd worden.  Zou fijn zijn als iemand met een eerlijk antwoord kwam.


Hoi @Banita 

Welkom op het forum van KPN.

 

De salesafdeling is niet op de hoogte van de netwerkdekking van het mobiele netwerk van KPN, zei opereren zelfstandig en bellen oude- en bestaande klanten op met een aanbod voor een mobiel abonnement of vaste diensten.

Dus dat ze “willens en wetens” klanten gaan bellen op locaties met een slechte of verminderende dekking van KPN, gaat hierin niet op.
Zei hebben niet een dekkingskaart van KPN voor zich, om bij elk telefoontje naar een oude- of bestaande klant te checken hoe de dekking daar is, dat is ook onbegonnen werk.

De medewerkers krijgen een lijst van telefoonnummers die ze gewoonweg gaan afbellen, om een nieuw aanbod te kunnen doen, zoals ook in jouw geval is gebeurd.

Daarnaast heb je altijd nog de wettelijke 14 dagen bedenktijd, waar binnen je nog kunt afzien van deze bestelling, en je het dus (zonder een reden te hoeven geven) kunt annuleren.


Het zal niet meer lang duren, of het is inmiddels al online...

https://www.linkedin.com/posts/camouflage-t-posto_afgelopen-week-hebben-we-in-opdracht-van-activity-7184549052997357569-AiK0?utm_source=share&utm_medium=member_desktop