Skip to main content

waarom is mijn NL-Eu bundel snel op, afgelopen donderdag  vrijdag meer als de helft op, daar zou ik graag antwoord op willen ,

hallo, waarom heb ik toch altijd het internet snel op , op de17 de bundel gekocht ,en 18 de op ,hier zou ik toch graag een goed antwoord op willen, ,en deze klacht heb ik al heel lang,

admin: reactie samengevoegd met je eigen topic 


Hallo @Riet klos ,

Dat kan meerdere oorzaken hebben.

1/ Gebruik je in huis wel het WiFi-netwerk? 
2/ Heb je voor automatische downloads (software-updates) het mobiele netwerk uitgezet? 
3/ Heb je niet meer actief gebruikte internetpagina’s verwijderd? 
 


Wat is de groot van je bundel. Met 2gb bijvoorbeeld kan deze binnen enkele dagen op zijn.


ik snap er niets van ,mobiele telefoon, vind het erg moeilijk, maar waar zie ik dat hoeveel GB ik heb


In het abonnement op mijn KPN of op je contract bevestiging.

 

Bijvoorbeeld: 200min en 5gb internet


Hallo @Riet klos ,

Dat kan meerdere oorzaken hebben.

1/ Gebruik je in huis wel het WiFi-netwerk? 
2/ Heb je voor automatische downloads (software-updates) het mobiele netwerk uitgezet? 
3/ Heb je niet meer actief gebruikte internetpagina’s verwijderd? 
 

@Riet klos 

Kun je wel antwoord geven op deze vragen? 


Hallo, vraag 1 ik heb Wifi thuis,

 


sorry, vraag twee dat heb ik zojuist gedaan , en vraag 3 heb ik even geen antwoord op, ik ben niet zo handig met de telefoon, daar om heb ik geen antwoord op vraag 3


Is WiFi wel ingesteld op de telefoon? 🤔


jazeker,dat heb ik


jazeker,dat heb ik

Ok. U ziet een WiFi icoontje in de bovenbalk? 

En geen 4G icoontje?

Je zou dat eens in de gaten moeten houden als je thuis bent of je telefoon steeds op WiFi blijft als je door het huis heen loopt.


sorry, vraag twee dat heb ik zojuist gedaan , en vraag 3 heb ik even geen antwoord op, ik ben niet zo handig met de telefoon, daar om heb ik geen antwoord op vraag 3

Dat uitzetten van automatische updates op het mobiele netwerk is al een flinke besparing. Dat is vaak een grote boosdoener. 

Als je dan thuis gewoon op Wifi zit, dan zal het in de toekomst allemaal wel meevallen met het verbruik. 

 


nog even vragen, alsik thuis ben, moet dan mijn Wifi uit staan,


Nee @Riet klos , Jouw Wifi moet juist aan staan. Je moet jouw telefoon thuis juist verbinden met Wifi. 


heel hartelijk dank voor de moeite ,en een fijn weekend, super dankje wel,


Graag gedaan. :thumbsup_tone2:   En jij ook nog een fijn weekend!