Skip to main content

Mijn nog goed werkende IPhone 12 heeft moeite met het internet van KPN, blijkbaar een vaak voorkomend probleem. Sta op het punt om over te stappen naar een andere provider aangezien hier na weken wachten nog steeds geen oplossing voor is gekomen. 
Helaas zijn mijn problemen met mijn mobiele abonnement gestart na het vastzetten voor blijkbaar 2 jaar. Nu ben ik verplicht te blijven bij KPN terwijl ik al maanden ontevreden ben maar ze hier nog geen passende oplossing voor hebben gevonden. 
Meer van jullie dit dit probleem hebben? 

Hi @Maudvandalen, welkom hier. 
Allereerst wil ik benadrukken hoe naar ik het vind dat jij hier ook last van hebt. Weet wel dat wij met man en macht bezig zijn om dit op te lossen en dat we het zeker serieus nemen. Wat van belang is, is dat er wel een melding voor je aan wordt gemaakt zodat wij ook jouw abonnement in beeld hebben. 

Bel dan onze klantenservice op 0800 - 0402 om deze melding voor de technische dienst te maken. Vertel zoveel mogelijk wat je ervaart. Zo kan de technische dienst sneller helpen en houden ze je op de hoogte van de melding. Weet dat het onderzoek loopt, en als je een melding aan laat maken, hoor je het zo gauw er nieuws of een oplossing is. 


Ik heb precies hetzelfde probleem. Al 4 maanden slecht tot geen verbinding. Wel 10x KPN aan de telefoon gehad. Ook de technische dienst. Je krijgt alleen maar te horen dat je geduld moet hebben. Heb ook helaas voordat de storing was een contract van twee jaar aan gegaan. Kunnen dus niet overstappen. Vind het ook een slechte service .


‘Sneller’ is een even vaag als ruim begrip, dus ik zou er niet al te veel van verwachten @Maudvandalen , maar ik ben wel benieuwd hoeveel ‘sneller’ men wordt ‘geholpen’ na de aanmaak van een ticket @Alex van KPN. Na half jaar zijn vele nog steeds niet ‘geholpen’. Ik ben wel dus wel benieuwd wat kpn nu precies onder ‘sneller’ verstaat.

‘Het op de hoogte houden’ mag je ook met een paar ton zout nemen: na aanmaak van een ticket krijg je geen enkel inzicht in de status van je ticket, behalve dat je geduld moet hebben.


Erg jammer, heb KPN al veelste vaak aan de telefoon gehad. Ben de winkels ingelopen voor hulp maar niemand lijkt mij te kunnen helpen. Neem aan als ik mijn niet aan mijn contract hou dat deze dan wordt stopgezet. Echter nu kunnen jullie je niet aan de afspraken in het contract houden. Namelijk het internet, vraag mij af wat hier nu op korte termijn voor opgelost kan worden. Heb voor mijn werkzaamheden op elk moment van de dag gewoon goed internet nodig, daar betaal ik ook best wat geld voor. Uitzichtloos, aangezien na elke paar weken er nog steeds wordt gezegd: u hoort van ons als wij een oplossing hebben. 


Reageer