Skip to main content

Ik heb een iPhone 15 pro. Deze werkte prima, tot een paar weken geleden. Sinds kort werkt internet alleen nog maar goed wanneer ik met wifi verbonden ben. Ondanks dat ik 4g of 5g heb volgens het icoontje bovenin beeld, is internet zeer traag of helemaal niet werkzaam. Ik heb het idee dat dit probleem speelt sinds de update van mijn iOS naar iOS 17.5.1.

uit en aanzetten van de telefoon en resetten van netwerkinstellingen werkt niet.

Hoe krijg ik weer een goed functionerende telefoon?

Hi @Renshan, wat hinderlijk dat je deze problemen ervaart met je mobiele data 😕 Bellen en sms’en gaan wel goed?

Als je problemen ervaart met je bereik, gesprekken of mobiele data, kan je als eerst het volgende proberen:

  • zet het toestel eens uit en weer aan 
  • probeer om de simkaart in een ander toestel te plaatsen. Werkt het dan wel?
  • zet de netwerkinstellingen opnieuw in, via: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'
  • Maakt dit geen verschil, dan kan je via onze telefonische klantenservice (0800 - 0402) een melding aan laten maken voor onze technische dienst. Als je belt om een melding aan te laten maken, horen we graag zo veel mogelijk informatie van jullie, zodat de technische dienst het probleem sneller in kaart heeft. Denk hierbij aan merk en type toestel, wanneer en waar je de problemen ervaart, wat ervaar je precies, software informatie over je toestel en dergelijke. Vanuit de technische dienst zal je op de hoogte gehouden worden over je melding. Houdt ook de KPN storingspagina in de gaten. 

Aangezien het uit- en weer aanzetten en het opnieuw instellen van de netwerkinstellingen niet hebben geholpen, wil ik je nu toch aanraden om even met onze klantenservice te bellen!


Reeds gedaan, niks opgeleverd.

”bekend probleem, wordt aan gewerkt”, that’s it


Is er wel al een melding voor de technische dienst aangemaakt @Renshan? Zo nee, dan heeft opnieuw bellen om daar naar te vragen wel zin, aangezien de technische dienst dit dan verder kan onderzoeken!


Niet dat ik weet. Kunnen jullie dat niet obv deze melding doen ipv dat ik weer opnieuw moet bellen?


Helaas niet @Renshan, anders had ik het graag voor je gedaan. Hier moet echt even voor gebeld worden 😬


Heb hier hetzelfde probleem na de update. Heb ook nog een dual sim, andere provider werkt net zo langzaam. Is gewoon niet te doen zonder wifi


Reageer