In Engeland werkt mijn netwerk niet (geen service). Volgens mij heb ik alles geprobeerd: uitschakelen; vliegtuigstand; roaming aan/uit; handmatig netwerk kiezen; simkaart eruit en erin. Ik heb een iPhone 12 Pro Max.
De Samsung van mijn vrouw verbindt wel (via Simpel). En in Nederland heb ik nergens last van. Wat kan ik nog doen?
Mobiel netwerk in het buitenland werkt niet
Beste antwoord door Marcia van KPN
We hebben daarop uw aansluiting onderzocht en zien geen oorzaken aan onze kant. Ook zien we dat u zich op dit moment in Nederland bevind en hierdoor is onderzoek niet mogelijk. Mocht u weer in het buitenland zijn en problemen ervaren, probeer dan eens handmatig een andere provider te kiezen. Helaas is de dekking van onze buitenlandse partners niet zoals u gewend bent van ons netwerk in Nederland en er bestaat dus kans dat u zich in een gebied bevind waar de lokale (voorkeurs) operator onvoldoende dekking/ signaal bied. Andere netwerken zouden wellicht wel een goede dekking kunnen bieden. Mocht u dan nog steeds problemen ervaren neem dan a.u.b. opnieuw contact op met onze klantenservice en bij voorkeur wanneer u zich daadwerkelijk in het buitenland bevind.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.