Skip to main content
Beantwoord

Mobiel niet ontvangen terwijl PostNL zegt dat het is bezorgd

• February 3, 2025
  • 9 reacties
  • 169 keer bekeken

BIJ POST NL STAAT DAT MIJN MOBIEL BEZORGD IS EN ALS HIJ NA3/2/2025 NOG NIET BEZORDT IS  MOEST IIK CONTACHT MET JULLIE OPNEMEN DAN KUNNEN ZE ME VERDER HELPEN  IK GA NIET  BEETALENB WAT IK NNIET  HEB GEJKREGEEN AFZ HENNY MULDER POELMAN

Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@H.A MULDER POELMAN 

Uiteraard een heel vervelende situatie waarin je terecht bent gekomen, je pakketje met daarin je nieuwe smartphone is volgens PostNL bezorgd, maar niet bij jouw aan huis.
Het is daarom ook logisch dat je wilt weten waar jouw nieuwe smartphone momenteel is, en dat kan door middel van het opstarten van een onderzoek door KPN, die dan samen met PostNL gaat onderzoeken waar jouw pakketje is gebleven of is bezorgd.

Hiervoor dien je echt even contact op te nemen met de klantenservice van KPN, dan kan de medewerker die je te spreken krijgt dit onderzoek gaan opstarten.

Telefoonnummer: 0800-0402

Maar je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt en ook op welk telefoonnummer, klik hiervoor op de volgende link:
Terugbel afspraak maken

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@H.A MULDER POELMAN 

Uiteraard een heel vervelende situatie waarin je terecht bent gekomen, je pakketje met daarin je nieuwe smartphone is volgens PostNL bezorgd, maar niet bij jouw aan huis.
Het is daarom ook logisch dat je wilt weten waar jouw nieuwe smartphone momenteel is, en dat kan door middel van het opstarten van een onderzoek door KPN, die dan samen met PostNL gaat onderzoeken waar jouw pakketje is gebleven of is bezorgd.

Hiervoor dien je echt even contact op te nemen met de klantenservice van KPN, dan kan de medewerker die je te spreken krijgt dit onderzoek gaan opstarten.

Telefoonnummer: 0800-0402

Maar je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt en ook op welk telefoonnummer, klik hiervoor op de volgende link:
Terugbel afspraak maken

Openingstijden:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 uur tot 18:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 4, 2025

Beste ​@H.A MULDER POELMAN kijk de hoofdletterstand van je typemachine even na, die blijft hangen.

Zoals je nu schrijft heet dat schreeuwen en dat is volgens de huisregels van het forum niet toegestaan.

sorry zo bedoelde ik het helemaal niet

komt je wordt van kasje naar de muur gestuudt

goedemorgen ,

Ik heb net weer contact met PostNL gehad en die hebben een melding gemaakt 

zodat ze met u kunnen kijken hoe dit opgelost kan worden .

deze melding staat onder het nummer 30467159 vermeld .

bij voorbaat dank

Henny mulder-Poelman

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

goedemorgen ,

Ik heb net weer contact met PostNL gehad en die hebben een melding gemaakt 

zodat ze met u kunnen kijken hoe dit opgelost kan worden .

deze melding staat onder het nummer 30467159 vermeld .

bij voorbaat dank

Henny mulder-Poelman

Hoi ​@H.A MULDER POELMAN 

Dit kun je het beste melden bij de klantenservice van KPN, door te bellen met het telefoonnummer in mijn eerdere reactie of de terugbel optie.
Dan kan de medewerker die je te spreken krijgt, daar een aantekening van maken onder je klantgegevens, daarnaast dient KPN het onderzoek te starten, want die is namelijk de verzender van jouw pakketje met je nieuwe smartphone.

Bij het opstarten van het onderzoek kunnen ze dan het meldingsnummer van PostNL vermelden.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@H.A MULDER POELMAN, welkom op onze community! Wat ontzettend balen dat het toestel zo kwijtgeraakt is. Je kunt hiervoor het beste even met ons bellen zoals Michel al noemde. Omdat wij de verzender zijn moeten wij in principe het onderzoek starten.

Houd hierbij wel rekening mee dat dit onderzoek helaas even kan duren. Als er wel een handtekening is gezet voor ontvangst (door iemand anders dus) gaat hier nog weer wat langer overheen.

Goedemorgen

Heb mijn mobiel ontmiddels ontvangen

en in gebruik m.v.g henny mulder poelman

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Bedankt voor de terugkoppeling Henny, fijn dat het uiteindelijk goed gekomen is!

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Goedemorgen

Heb mijn mobiel ontmiddels ontvangen

en in gebruik m.v.g henny mulder poelman

Hoi ​​​​​​@H.A MULDER POELMAN 

Fijn om te horen, dat alles uiteindelijk is goedgekomen.
Veel bel- en internet- plezier met je nieuwe smartphone.