Skip to main content

Tja, we hebben twee mobielenummers, 1 voor mij, 1 voor partner.Die krijgt zelden een belletje want onze kennissenkring is het zat :onmiddellijk ingespreks toon.Nu met een ernstig zieke en een overlijden is dat heel beroerd. Wat te doen? Waar zit het probleem? Wat kunnen we zelf doen?

Hallo @Drees 49 kijk eens binnen je mobiel of alle eventuele doorschakelingen wel uit staan en de voicemail ook uit staat.

Succes, gecondoleerd en sterkte met alles.

 


Wat enorm vervelend dat jullie in deze tijden dan ook nog te maken krijgen met problemen met de bereikbaarheid @Drees 49 🙁

Ik heb beide mobiele nummers die op jouw naam staan gecontroleerd en kan in ieder geval benoemen dat er vanaf onze kant géén doorschakelingen actief zijn. Het probleem kan nu nog zitten in de instellingen van je partners toestel, of wellicht is er echt iets mis met het toestel (bijvoorbeeld een defecte antenne). JanD heeft al een aantal zaken benoemd, zijn jullie daar al mee bezig geweest en zo ja, heeft dat nog een verschil gemaakt?

Zo nee, zouden jullie dan -om dit verder te testen- eens van toestel willen wisselen? Dus jouw simkaart in je partners toestel en andersom? Ik ben heel benieuwd wat dat doet met de bereikbaarheid van het nummer!


DANK VOOR DEZE TIP !