Skip to main content

Mijn mobiele telefoon schakelt sinds ik in het buitenland ben direct door naar mijn voicemail. Ook komen SMS berichten niet aan. Ik ben hierdoor niet bereikbaar.

Ik kan wel anderen zelf bellen met mijn mobiel, en mijn mobiele internet doet het ook gewoon in het buitenland.

Ik heb al alle beschikbare mobiele netwerken uitgeprobeerd, mijn telefoon uit en aan gezet en zelfs mijn SIM in een ander toestel geprobeerd.

 

Ik heb andere posts gevonden met hetzelfde probleem maar zonder oplossing.

 

 

 

Goedenavond @Tonny42, welkom hier op onze Community en bedankt ook voor je bericht!

Dat is inderdaad merkwaardig. Is dat overal zo in het buitenland of alleen in het land waarin je je nu bevindt? Goed om te lezen dat je zelf al het een en ander hebt geprobeerd, jammer dat dit vooralsnog niet heeft geholpen. Eerste waar ik aan zit te denken, is je simkaart. Heb je die simkaart al lang? Om zoveel mogelijk zaken uit te sluiten, zou ik deze eens vervangen. Dit kan door contact op te nemen met onze helpdesk en die kun je bereiken op het gratis nummer 0800 0402 (en geef vervolgens aan dat je graag een medewerker wenst te spreken). 


Goedenavond Jan,

Ik ben nog steeds in Italië. Hoe kan ik vanuit hier jullie helpdesk bellen? Kan een nieuwe SIM kaart naar Italië worden opgestuurd? Anders naar mijn zoon in Nederland, en hij kan het door sturen.

Mijn huidige SIM kaart is al vele jaren oud.

Groeten,

Tonny


Goedemorgen @Tonny42 :)
Vanuit het buitenland kun je onze klantenservice bereiken op het nummer +31 6 1200 1200 en zij kunnen een nieuwe simkaart voor je aanvragen. Helaas kunnen ze deze niet opsturen naar Italië maar volgens mij zouden ze wel de mogelijkheid moeten hebben om deze naar het adres van je zoon in Nederland toe te sturen.Â