Skip to main content
Vorige week wilden wij via belsimpel een bestaand abonnement afsluiten op het KPN netwerk. Het hele proces doorlopen, volgende dag bericht dat KPN de aanvraag weigert. Naar de belsimpel winkel geweest en nogmaals aanvraag gedaan, wederom annulering KPN weigert. KPN gebeld zij hebben de aanvraag nooit binnen gehad dus val ik een beetje tussen wal en schip. Sterker nog ze vonden mij een zeer gewaardeerde klant.

inmiddels via KPN zelf abonnement en het toestel wordt vanmiddag gebracht, maar ik heb nog steeds geen reden waarom t via belsimpel niet lukte en moet nu 55 euro meer betalen voor t toestel, bij de klantenservice konden ze mij geen korting geven om op t zelfde bedrag uit te komen als bij belsimpel.
Als KPN niks binnen heeft gekregen kunnen zij het ook niet weigeren, lijkt mij toch. Probleem lijkt me dan bij Belsimpel te zitten...
Ja, denk ik ook maar belsimpel zegt dat KPN heeft geweigerd, hetgeen ook in de afwijsmail stast
Sterker nog, belsimpel zegt dat een Abo aanvragen bij KPN niet lukt, ze verwezen me door naar een andere provider, dus wasrvt ligt weet ik niet

8
Hoi Alex, welkom bij ons.



Dat is inderdaad een gek verhaal. Als er een aanvraag wordt afgewezen zouden wij deze wel moeten zien bij ons. Mag ik dit nakijken voor je? Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?