Skip to main content
Beantwoord

Mobielabonnement bel bundel

  • March 6, 2020
  • 6 reacties
  • 85 keer bekeken

Goedemiddag, 

Ik krijg zojuist een SMS dat ik 50% van mijn belbundel heb gebruikt terwijl ik een onbeperkt bellen abonnement heb en de nieuwe bundel gisteren is ingegaan…

Ik hoor graag 

 

Beste antwoord door Lisa

@Dimplelipz Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de bundel gedeactiveerd. Ik weet zo niet of je daar een bevestiging van ontvangt. Hou het volgende maand maar in de gaten, dan zou je geen sms meer mogen ontvangen. Graag gedaan natuurlijk. Ook voor jou een fijn weekend alvast!:hugging:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 6, 2020

@Dimplelipz Welkom hier. Fijn dat je ons gevonden hebt! Wat gek dat je deze melding krijgt. Je hebt dus zelf helemaal geen (nieuwe) bundel aangevraagd? Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2020

Ingevuld 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2020

Oh en nee ik heb geen nieuwe bundel aangevraagd... 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • March 6, 2020

@Dimplelipz Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik zie inderdaad dat je gewoon onbeperkt bellen hebt, dus geen zorgen. Wat ik ook zie is dat er een bundel van 25 minuten aanstaat (gratis). Deze bundel krijg je van het systeem voor onbepaalde tijd. Dit betekent dat hij iedere maand wordt bijgeschreven. Ik heb geen idee waarom die bundel daar staat. Ik kan deze bundel voor je deactiveren, zodat je de sms’jes niet meer krijgt. Laat het maar weten als je dit wenst, het is immers 1 druk op de knop. :sweat_smile:  


  • Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2020

Deactiveer maar... Dank voor je bericht en service fijn weekend 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • March 6, 2020

@Dimplelipz Bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de bundel gedeactiveerd. Ik weet zo niet of je daar een bevestiging van ontvangt. Hou het volgende maand maar in de gaten, dan zou je geen sms meer mogen ontvangen. Graag gedaan natuurlijk. Ook voor jou een fijn weekend alvast!:hugging: