Skip to main content

Ik hoop dat iemand mij via het forum verder kan helpen…

Ik kreeg gister een email met het bericht;

 

Beste meneer/mevrouw,

We hebben voor de zekerheid sommige diensten van uw mobiele abonnement afgesloten. Het gaat om telefoonnummer 06******** Dat doen we omdat uw verbruik de afgelopen periode hoger is.

Wilt u deblokkeren?
Bel ons dan op 088-848 94 66 (maandag t/m woensdag van 8.00 tot 18.00, donderdag en vrijdag van 8.00 tot 21.00 uur, zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur en zondag van 12.00 tot 17.00 uur).

 

Nu wil ik deblokkeren, maar ik kan dus niet meer bellen. Ook alle informatie over mijn abonnement is ineens uit de MIJNKPN app verdwenen…

 

 

Ik weet dat mijn verbruik hoog was, schrok er zelf ook van. Dus was wel blij met enige blokkades; bv van servicenummers. Maar nu kan ik helemaal niets meer van mijn abonnement gebruiken. Dit hoop ik toch anders te kunnen krijgen. Ik had via de chat een telefonische afspraak gemaakt, maar ik ben helaas niet door jullie gebeld. 

Hopelijk krijg ik hier een goed antwoord, alvast bedankt.

Hallo @Allstarmikey85 even bellen met 0800 0402 of langs een lokale KPN-winkel gaan.

 


Deze topic kan gesloten/verwijderd worden; probleem is opgelost.


@Allstarmikey85 Kun je nog laten weten hoe het probleem opgelost is? 

Kan het kloppen dat er contact is geweest met mijn collega's van de afdeling Credit Risk? 


@Allstarmikey85 Kun je nog laten weten hoe het probleem opgelost is? 

Kan het kloppen dat er contact is geweest met mijn collega's van de afdeling Credit Risk? 

Ik heb inderdaad contact gehad...En dan denk ik dat dit iemand is geweest van de afdeling Credit Risk. Zij hebben mij geattendeerd op hogere kosten buiten mijn bundel en daar ben ik erg blij mee. Ik was mij niet bewust dat die kosten al zo hoog waren opgelopen.

Ze hebben alles weer gedeblokkeerd, wel met de mededeling dat ik tot mijn factuur er is ik geen servicenummers etc. moet bellen, omdat dan de blokkade er meteen weer op gezet wordt en ik dan eerst moet betalen voordat ik weer gedeblokeerd word.
Helder verhaal, ik ben allang blij dat de blokkade er af is gehaald :)

Excuses overigens voor mijn late reactie!