Skip to main content

Complete glasvezel tv en internet abo bij KPN afgesloten inclusief twee mobiele abo’s. Eén van deze mobiele abonnementen is door het systeem van KPN geannuleerd. Hierover met KPN gebeld. KPN heeft het mobiele abonnement opnieuw aangemaakt echter gaat deze dan pas 3 weken later dan oorspronkelijk in. Deze 3 weken zit het tweede mobiel abo dus zonder een data abonnement omdat deze zou meeliften op de eerste.

KPN zou me hierover terugbellen. Dat is niet gebeurd
Zelf naar klantenservice gebeld en deze zegt hier niets aan te kunnen doen. Kwam met deze merkwaardige uitspraken:

  • “KPN mederwerkers hebben wel wat beters te doen dan orders uit het systeem gooien”​​​​​​
  • “vorige KPN medewerker zal wel geen oplossing hebben kunnen vinden, en zal daarom wel niet hebben teruggebeld.
  • gevraagd om een leidinggevende, maar die was er niet. Op mijn vraag wanneer dan wel antwoord “waarschijnlijk in het weekend”

Ik hoop dat dit gesprek voor trainingsdoeleinden zal worden gebruikt om te laten zien hoe het niet moet.

Ik heb hetzelfde met een geannuleerd pre-order van mijn mobiele abonnement. Eén van de onderdelen van een compleet abonnement die ik heb afgesloten bij de KPN.
Terugbelafspraken worden niet nagekomen en als je dan iemand van de klantenservice spreekt krijg je te horen “we hebben wel wat beters te doen dan orders uit het systeem gooien”
Succes verder toekomstige KPN klant

 

Admin: samengevoegd met je eigen topic


Welkom op het forum @annulering mobiel abonnement. Dat is niet de eerste indruk die we achter willen laten. Ik help je graag dit op te lossen. Begrijp ik uit je tweede bericht goed dat je alle bestellingen geannuleerd hebt? Of is verdere hulp nog nodig?

Wanneer dit zo is, vul dan je profiel in en laat hier weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan kijk ik wat de oorzaak is en waar feedback nodig is. 


Beste Bram,

nee ik heb niets geannuleerd. Er is een nieuwe order aangemaakt voor mijn eigen mobiele nummer. Betekent echter dat deze nu pas 15 november ingaat i.p.v. morgen 23 oktober. Probleem is dat de order van het mobiele nummer van mijn vrouw wel morgen ingaat. Ze zit dan echter zonder data bundel omdat ze op mijn onbeperkte databundel zou meeliften. 
groet,

Peter


@annulering mobiel abonnement aan de datum waarop je abonnement van start gaat kan ik niks veranderen. Ik heb wel, gezien de omstandigheden, een tijdelijke bundel op het nummer geactiveerd. 

Deze bundel is een maand geldig. Maar bevat minder data dan normaalgesproken gedeeld kan worden van je eigen abonnement. Mocht je hierdoor in de knel komen, laat het weten. Wel wil ik je vragen deze maand te kijken of het mogelijk is het met deze bundel te redden. En waar mogelijk de wifi te gebruiken. 


Beste Bram,

inmiddels heeft mijn vrouw een gratis databundel gekregen voor een maand. Als het goed is, is dan ook mij (hernieuwde) mobiele abonnement ingegaan en kan ze gebruik maken van mijn gedeelde data.
Verder is er nog meer mis gegaan. Mijn glasvezelabonnement die 24-10 had moeten ingaan wordt nu pas 6-11 geactiveerd. Oorzaak: KPN heeft een foutje gemaakt in de schakelkast met de verbindingen. Ik hoop dat ik tot die tijd mijn Ziggo verbinding hou. Anders hebben we grote problemen met thuiswerken. Ik vind in dit soort gevallen dat KPN alle registers moeten opentrekken om toch de klant op de afgesproken datum online te krijgen en niet pas twee weken later.


@annulering mobiel abonnement ik zie dat wij Ziggo voor je opzeggen. Het laatste signaal om Ziggo op te zeggen wordt verstuurd op de dag dat je KPN modem actief wordt. Dus mis je op die manier geen dag diensten.