Skip to main content

Mijn dochter zit op Bonaire en heeft een Voordeelbundel aangeschaft die ook zichtbaar is in de MijnKPN app. Deze werkt niet en er is ook nog geen Data afgeschreven, net gebeld met KPN en alles staat goed. In de telefoon ook alle instellingen bekeken en gereset maar werkt niet. Iemand tips voor oplossingen ?

Ik heb precies het zelfde. Ben momenteel ook Bonaire ook een bundel afgesloten maar er gebeurd niks.

 


Hallo @Marcella76 en @Angelique94 

 

Welke bundel(s) is/zijn er dan afgesloten, een tijdje geleden zijn de bundels voor o.a. de Nederlandse Antillen gewijzigd, er zijn alleen nog 2 databundels beschikbaar, zie de afbeelding hieronder en dit topic:

 

 
Is er 1 van die nieuwe bundels besteld of een oude voordeelbundel?
Als er wel de juiste bundel is besteld, werkt het misschien wel als er handmatig een andere mobiele provider gekozen wordt?

Ik heb een nieuwe bundel besteld. De 4gb.

welk bundel / provider zou ik dan handmatig moeten aanklikken ?

 

 


Die bundel is dan goed, maar soms werkt het via de ene mobiele provider niet en via de andere wel,

Op je telefoon kan je bij de mobiele netwerkinstellingen handmatig een andere provider kiezen, als er meerdere zijn gewoon een andere kiezen dan dat  je nu gebruikt, er zijn er daar maar 2 of 3 dus veel keuze is er sowieso niet.


Oké super dankjewelÂ