Skip to main content

Afgelopen week was ik op vakantie in Egypte. Het is me de hele week niet gelukt om een internetverbinding te hebben via 4G (partnerprovider is Orange EG). Roaming stond aan, er stonden voldoende ‘streepjes. Bellen en SMS’en kon wel. Tevens was mijn voicemail niet benaderbaar. Dit alles heeft er bijna toe geleid dat ik het laatste vliegtuig uit Egypte miste! Wat ging er mis?

 

Hoi @micheleleiden! Ai, goed dat je het vliegtuig toch gehaald hebt. :grimacing: Welkom terug! Als je niet meer op locatie bent is het voor mij onmogelijk om te achterhalen wat er mis ging en hoe dit op te lossen valt, dus daar kan ik je geen concreet antwoord op geven. Mocht je een volgende keer problemen hebben met de verbinding in het buitenland dan raad ik je aan op dat moment contact met ons op te nemen. Dat kan het beste telefonisch (0031 6 12001200) of via de chat (kies voor Mobiel > Ik heb een andere vraag en ik wil graag contact hebben). Dan heb je rechtstreeks contact en dat is zeker in het buitenland wel zo handig. :slight_smile:


Reageer