Skip to main content
Beantwoord

Mobiele data buitenland in Egypte afgelopen week

  • March 21, 2020
  • 1 reactie
  • 171 keer bekeken

Afgelopen week was ik op vakantie in Egypte. Het is me de hele week niet gelukt om een internetverbinding te hebben via 4G (partnerprovider is Orange EG). Roaming stond aan, er stonden voldoende ‘streepjes. Bellen en SMS’en kon wel. Tevens was mijn voicemail niet benaderbaar. Dit alles heeft er bijna toe geleid dat ik het laatste vliegtuig uit Egypte miste! Wat ging er mis?

 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hoi @micheleleiden! Ai, goed dat je het vliegtuig toch gehaald hebt. :grimacing: Welkom terug! Als je niet meer op locatie bent is het voor mij onmogelijk om te achterhalen wat er mis ging en hoe dit op te lossen valt, dus daar kan ik je geen concreet antwoord op geven. Mocht je een volgende keer problemen hebben met de verbinding in het buitenland dan raad ik je aan op dat moment contact met ons op te nemen. Dat kan het beste telefonisch (0031 6 12001200) of via de chat (kies voor Mobiel > Ik heb een andere vraag en ik wil graag contact hebben). Dan heb je rechtstreeks contact en dat is zeker in het buitenland wel zo handig. :slight_smile:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 25, 2020

Hoi @micheleleiden! Ai, goed dat je het vliegtuig toch gehaald hebt. :grimacing: Welkom terug! Als je niet meer op locatie bent is het voor mij onmogelijk om te achterhalen wat er mis ging en hoe dit op te lossen valt, dus daar kan ik je geen concreet antwoord op geven. Mocht je een volgende keer problemen hebben met de verbinding in het buitenland dan raad ik je aan op dat moment contact met ons op te nemen. Dat kan het beste telefonisch (0031 6 12001200) of via de chat (kies voor Mobiel > Ik heb een andere vraag en ik wil graag contact hebben). Dan heb je rechtstreeks contact en dat is zeker in het buitenland wel zo handig. :slight_smile: