Skip to main content

Zelfde probleem speelt nu ook bij mij. Al een jaar game ik via de hotspot van mijn mobiel op mijn Playstation, maar sinds enkele dagen geleden ervaar ik kuren met mijn hotspot. Het begon met een hele slechte verbinding die af en toe wel een signaal door gaf en af en toe niet . Vervolgens wou ik opnieuw verbinding maken maar kreeg ik de volgende melding: ‘Kan geen verbindingen maken met het wifi-netwerk binnen de tijdslimiet’. Deze melding blijf ik nu helaas houden. 

Echter, als ik vervolgens de hotspot aan zet en met mijn laptop verbinding maak, dan lijkt het wel te werken. Ook als ik met een andere telefoon een hotspot maak en de Playstation hieraan probeer te verbinden, dan lukt het ook, dus het heeft waarschijnlijk met de settings van mijn iPhone te maken. Kan het hier aan liggen of kan het wellicht een andere oorzaak hebben? Of moet ik bijvoorbeeld even een simkaartwissel laten uitvoeren?

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @slotjesse, een simkaartwissel kun je via je MijnKPN doen maar ik weet niet of dat het op gaat lossen. Kun je het ook eens met een ander toestel proberen?