Skip to main content

Ik ben op vakantie in Italië en iederen keer valt mijn mobiele internetverbinding weg. Als ik gewoon stil op 1 plek zit zie ik de verbinding verspringen van 5G naar H naar 3G naar 4G en dan opeens is de hele verbinding weg... telefoon aan en uit zetten werkt niet. Een paar dagen geleden is mijn nieuwe abonnement ingegaan, misschien dat het daaraan ligt? Word er een beetje moedeloos van. Dan wil ik bijvoorbeeld een betaling doen, heb ik 5G en op moment dat ik de betaling bevestig heb ik geen verbinding meer... heeft iemand de gouden oplossing?

Hallo @Claudiavollmann probeer eens handmatig met een andere provider te verbinden, die op die plek een sterker signaal heeft.

Succes.


Welkom bij ons op het forum @Claudiavollmann. Italië is een mooi vakantieland, maar als je verbinding steeds wegvalt is dat niet handig. Wij hebben geen daar eigen netwerk, dus je maakt gebruik van lokale netwerken. Heb je verschillende aanbieders kunnen proberen? Het bereik kan per locatie per provider verschillen zoals Jan ook al noemt. 


Dank beide voor jullie reacties  Het is inderdaad gelukt met het uitzetten van het automatisch kiezen van provider 😀 


Goed om te lezen dat het daarmee gelukt is @Claudiavollmann! Veel plezier met deze verbinding en geniet van je tijd in Italië! 😃