Skip to main content

Door een fout van een helpdeskmedewerker ben ik m'n nummer kwijt. 

Ik heb een KPN abonnement met een nummer wat ik al jarenlang gebruik. Nu krijg ik van m'n werkgever een nieuw abonnement bij een andere provider. M'n idee was om m'n nummer over te zetten naar m'n nieuwe abonnement. Daarvoor moet aan m'n KPN abonnement een ander nummer gehangen worden, zodat m'n eigen nummer vrijkomt voor de nieuwe provider (opzeggen van m'n KPN abo gaat niet, zit er nog 1.5jr aan vast; die gaat dus naar een familielid). Met beide providers gebeld, moet geen probleem zijn. 

Dus heeft afgelopen donderdag een KPN medewerker mij een nieuw nummer gegeven, met als bedoeling dat het bestaande dus vrij komt voor m'n werk abonnement. Daar is het blijkbaar mis gegaan, de medewerker heeft het oude nummer niet vrijgegeven, maar juist overschreven. Blijkbaar kan dat door KPN niet ongedaan gemaakt worden en is het oude nummer voor altijd geblokkeerd/verloren.

 

Ik ben hier erg gefrustreerd over; kan hier werkelijk niks aan gedaan worden?? Ik moet nu werkelijk overal m'n nummer gaan veranderen, business cards weggooien, en al mijn contacten gaan informeren !!

@MelleM Welkom op het forum.

Wat vervelend om te lezen dat je je nummer kwijt bent. De procedure zoals hierboven uitgelegd is er ook 1 die mij niet bekend is. 

Wel wil ik graag voor je uitzoeken of er nog iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom je forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen?