Skip to main content

Op mijn telefoonscherm verschenen verschillende kleuren en vervolgens werd het scherm volledig zwart. De telefoon is nog steeds actief en trilt wanneer iemand belt, maar het scherm is zwart. Kan dit worden gerepareerd en kan ik mijn gegevens terughalen van de interne opslag, zoals foto's?

Bij voorbaat dank, Thomas.

Gegevens terughalen word heel moeilijk. Mogelijk heeft u er een SD kaart in zitten. Dan staan de foto's wellicht hierop.

Een andere optie is dat de foto's gesynchroniseerd worden naar de cloud van Google. Maar als u dat nooit ingesteld heeft zal dat niet het geval zijn denk ik.

U zou het toestel met een usb kabel aan kunnen sluiten op de pc of laptop. Maar normaal gesproken moet u dat op het scherm nog een keer tikken om te bevestigen dat u de bestanden wilt delen met de pc/laptop. Als u niet weet waar u moet tikken, of het scherm werkt echt helemaal niet meer, dan houd het ook op.


Hoi @Thomas444, welkom hier. 

Het scherm doet het dus niet meer. Je kan de telefoon aan de computer hangen zoals Nick83 al aangeeft, kom je er dan in om jouw gegevens te achterhalen? 

Anders kan je wellicht het scherm ergens laten vervangen als dat het toestel nog waard is. Ik heb geen idee van de kosten. Reparatie kan wel via ons, Samsung of wellicht een telefoonzaak in de buurt.Â