Skip to main content
Beantwoord

Mobiele telefoon geeft aan dat de daglimiet is bereikt qua data

• July 3, 2025
  • 3 reacties
  • 183 keer bekeken

Theo Kammen
Nieuwkomer

Hallo allen,

Ben sinds 2 dagen geleden, over gegaan na een andere mobiel, omdat me oude 4G rund, en niet 5G,

Ik wist dat we storing hadden kpn,

Maar hij heeft Bemij aan dat me daglimit is bereikt, ik heb onbeperkt 

Daar voor heen nooit last van gehad

Nu wel 

Wie weet hier meer van

Ik heb zelf niks ingesteld 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Theo Kammen 

Welkom op de community van KPN.

De titel van jouw topic luid “Budget Mobiel”, is dat jouw huidige mobiele provider?
Of ben je gewoon met je mobiele abonnement direct klant bij KPN?

Want als je klant bent bij Budget Mobiel gelden er andere voorwaarden voor het Unlimited abonnement, dan de Unlimited abonnementen bij KPN.
Zo is de dagbundel bij het Unlimited abonnement bij Budget Mobiel een flink stuk minder dan bij KPN.

BUDGET MOBIEL ONBEPERKT

Onbeperkt data in Nederland

Bij Budget Mobiel Onbeperkt heb je in Nederland 4 GB per dag. Is je 4 GB op?* Geen zorgen. Je kunt via SMS gratis 1 GB data per keer toevoegen. De volgende dag start je opnieuw met 4 GB. Zo voorkomen we extreem gebruik en heb jij een goede internetverbinding!

*Je ontvangt van ons een sms als je 80% en 100% van je databundel verbruikt hebt.

Bij Budget Mobiel krijg je elke dag 4 GB die je kunt gebruiken, en daarna kun je dit aanvullen met stappen van 1 GB.
Terwijl KPN een dagbundel heeft van 20 GB, en daarna kun je dit aanvullen met 2 GB per aanvraag.

Dus het is van belang, dat je nog even aangeeft of je nu klant bent bij Budget Mobiel (zoals je titel ook zegt) of dat je toch volledig klant bent bij KPN.

3 reacties

• July 3, 2025

Wat voor toestel heb je? En hoe ziet de melding die je krijgt eruit? Is dat een SMSje? Kan je een schermafdruk plaatsen?

Het daglimiet is 20 GB. Het kan zo zijn dat je nieuwe toestel meer verbruikt dan je oude. Groter en beter scherm. Daardoor zullen alle filmpjes in een hogere beeldkwaliteit afgespeeld worden. Dat gebruikt meer data. Ook kan het zijn dat je vroeger "gegevensbesparing" aan had staan. Van toepassing bij Samsung. Maar andere merken zullen zoiets ook wel hebben.

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Theo Kammen 

Welkom op de community van KPN.

De titel van jouw topic luid “Budget Mobiel”, is dat jouw huidige mobiele provider?
Of ben je gewoon met je mobiele abonnement direct klant bij KPN?

Want als je klant bent bij Budget Mobiel gelden er andere voorwaarden voor het Unlimited abonnement, dan de Unlimited abonnementen bij KPN.
Zo is de dagbundel bij het Unlimited abonnement bij Budget Mobiel een flink stuk minder dan bij KPN.

BUDGET MOBIEL ONBEPERKT

Onbeperkt data in Nederland

Bij Budget Mobiel Onbeperkt heb je in Nederland 4 GB per dag. Is je 4 GB op?* Geen zorgen. Je kunt via SMS gratis 1 GB data per keer toevoegen. De volgende dag start je opnieuw met 4 GB. Zo voorkomen we extreem gebruik en heb jij een goede internetverbinding!

*Je ontvangt van ons een sms als je 80% en 100% van je databundel verbruikt hebt.

Bij Budget Mobiel krijg je elke dag 4 GB die je kunt gebruiken, en daarna kun je dit aanvullen met stappen van 1 GB.
Terwijl KPN een dagbundel heeft van 20 GB, en daarna kun je dit aanvullen met 2 GB per aanvraag.

Dus het is van belang, dat je nog even aangeeft of je nu klant bent bij Budget Mobiel (zoals je titel ook zegt) of dat je toch volledig klant bent bij KPN.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@Theo Kammen, zou je de vragen die gesteld zijn door enkele community leden ook kunenn beantwoorden? Op die manier kunnen wij jou vervolgens verder helpen. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe de melding er precies uit ziet.