Skip to main content
Beantwoord

Mobiele telefoon met simkaart verloren, kan niet in MijnKPN inloggen. Hoe vraag ik een nieuwe simkaart aan?

• July 14, 2025
  • 5 reacties
  • 45 keer bekeken

Kan ik contact hebben met een medewerker? Ik ben afgelopen zaterdag mijn mobiel verloren met daarbij mijn simkaart. 

De inloggegevens van mijnkpn staan ook op die mobiel, en kan dus niet meer inloggen op mijn kpn account……. (het mailadres wat ik toen der tijd nog gebruikte is inmiddels ook niet meer actief) 

Wachtwoord vergeten en een nieuwe aanmaken lukt dus ook niet.

Wel heb ik nu een nieuw account aangemaakt, daarbij probeer ik dus mijn nummer te koppelen maar dat kan alleen met de verificatie code die ze naar je mobiel sturen. (die heb ik dus niet meer) 

Wil graag alleen een nieuwe simkaart aanvragen. 

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@Jacco D 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je afgelopen zaterdag je mobiele telefoon en KPN simkaart bent verloren, dat is nooit leuk en zeker niet fijn.

Het beste kun je vandaag of morgen even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan, daar krijg je dan direct een nieuwe (en geactiveerde) simkaart mee naar huis.
Deze stop je dan in een nieuwe smartphone of een toestel die je van iemand tijdelijk kunt lenen, en je bent weer volledig bereikbaar op je 06-nummer.

Mocht je eventueel je huidige mobiele abonnement kunnen verlengen bij KPN, dan zou je ook kunnen overwegen om in de KPN Winkel je mobiele abonnement te verlengen met een nieuw toestel daarbij.
Maar je kunt natuurlijk ook een los toestel naar keuze kopen via een online shop of fysieke winkel.

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jacco D 

Welkom op de community van KPN.

Vervelend dat je afgelopen zaterdag je mobiele telefoon en KPN simkaart bent verloren, dat is nooit leuk en zeker niet fijn.

Het beste kun je vandaag of morgen even langs een KPN Winkel bij jouw in de buurt langs gaan, daar krijg je dan direct een nieuwe (en geactiveerde) simkaart mee naar huis.
Deze stop je dan in een nieuwe smartphone of een toestel die je van iemand tijdelijk kunt lenen, en je bent weer volledig bereikbaar op je 06-nummer.

Mocht je eventueel je huidige mobiele abonnement kunnen verlengen bij KPN, dan zou je ook kunnen overwegen om in de KPN Winkel je mobiele abonnement te verlengen met een nieuw toestel daarbij.
Maar je kunt natuurlijk ook een los toestel naar keuze kopen via een online shop of fysieke winkel.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2025

@Michel.uit.Arnhem Bedankt voor je antwoord, dan ga ik even langs de winkel. Moet ik nog wat meenemen voor het aantonen dat dit mijn nummer is? 

Ik hoor graag van je 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jacco D 

Het is belangrijk dat je in elk geval een geldig legitimatiebewijs meeneemt naar de KPN Winkel, daar wordt om gevraagd ter verificatie.
Mocht je eventueel gelijk willen verlengen (mist mogelijk natuurlijk), dan kun je voor de zekerheid ook je bankpas meenemen.

Dit is het enige wat je dient mee te nemen.

Laat nog wel even weten hoe het is afgelopen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2025

Net langs de winkel geweest en super geholpen! Bedankt voor t meedenken ​@Michel.uit.Arnhem 

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@Jacco D 

Ik heb je graag mogen helpen.
En mocht je nog eens vragen hebben, je weet de community te vinden.