Skip to main content

Bij wie kan ik terecht met een klacht over geleverde senioren telefoon, moeder van 80 is door winkel geholpen, waar sim only had volstaan, heeft ze nu 50 euro voor niks uitgegeven. Ook geen voorstel voor nummerbehoud gekregen. Schande hoe winkel Hilversum Hilvershof met mijn moeder is omgesprongen.

 

Hallo @Gina van Waard is ze daar zonder begeleiding van een van de kinderen naar toe geweest? Tja, dan kun je zoiets verwachten. Mensen op die leeftijd snappen niet alles direct meer en hebben voor dat soort zaken even een begeleid(st)er nodig.

Die telefoon kan ze nog terug brengen denk ik binnen 14 dagen in de originele verpakking en de originele factuur.

Ik zou even met haar mee gaan als ik jou was,

Succes

 


Is die 14 dagen retour niet alleen online?


Hallo @Gina van Waard is ze daar zonder begeleiding van een van de kinderen naar toe geweest? Tja, dan kun je zoiets verwachten. Mensen op die leeftijd snappen niet alles direct meer en hebben voor dat soort zaken even een begeleid(st)er nodig.

Die telefoon kan ze nog terug brengen denk ik binnen 14 dagen in de originele verpakking en de originele factuur.

Ik zou even met haar mee gaan als ik jou was,

Succes

 

Met of zonder begeleiding, een verkoper dient aan te bieden wat het beste bij de betreffende klant en zijn/haar situatie past. Zeker nummerbehoud is daar een onderdeel van. De uitspraak ‘Tja, dan kun je zoiets verwachten’ zou betekenen dat de verkoper uit is om een zo hoog mogelijke omzet te genereren en dat kan/mag toch nooit de bedoeling zijn? 


@Gina van Waard Welkom op het forum. 

Wat vervelend dat de behandeling in de KPN winkel niet naar wens is geweest. 

Mijn ervaring is dat mijn collega's in de winkel klanten zo goed en volledig mogelijk proberen te helpen. 

Soms hoort daar inderdaad ook een aanbod voor bijvoorbeeld een toestel bij. 

Zit het toestel nog in de originele verpakking? En is deze niet open geweest? Dan kan deze inderdaad terug naar de winkel. 

Heb je ook een mogelijkheid om het mobiele nummer waar het om gaat in je forumprofiel in te vullen? 

Ik zou graag uitzoeken wat ik hierover kan vinden.