Skip to main content
Beantwoord

Moet 5 werkdagen wachten totdat kpn actie neemt

  • March 30, 2020
  • 4 reacties
  • 54 keer bekeken

Bart Schwarz
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Irritant dat mijn nieuwe simkaart het niet doet en de medewerker van KPN zegt dat ik 5 werkdagen moet wachten voordat ze in actie komen. Hij hoopt dat in de tussentijd het probleem verholpen wordt.

Volstrekt onacceptabel omdat ik als ondernemer nu mobielloos ben. 

De verkoopmensen van KPN vond dit een paar weken terug een goed idee dat ik van het ene kpn abonnement naar het andere kpn abonnement beter kon onverstappen. En daarvoor een nieuwe simkaart heb gekregen. 

Beste antwoord door Bart Schwarz

Hallo @Bart Schwarz Bart hier! Ik pak 'm even van Erwin over. Als ik het goed zie kun je inmiddels weer bellen en gebeld worden, klopt dat? Er was een probleem met het activeren van je nieuwe simkaart en dat is gelukkig opgelost, voor zover ik zie. 

 

Ja het is geregeld. Gelukkig!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi @Bart Schwarz . Welkom op het forum.

Wat een nare situatie. Er is iets misgegaan, begrijp ik. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt. 


Bart Schwarz
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 30, 2020

Hoi Erwin,

 

Ja gewoon bizar. Fijn als je er even naar kunt kijken! Groet, Bart


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • March 30, 2020

Hallo @Bart Schwarz Bart hier! Ik pak 'm even van Erwin over. Als ik het goed zie kun je inmiddels weer bellen en gebeld worden, klopt dat? Er was een probleem met het activeren van je nieuwe simkaart en dat is gelukkig opgelost, voor zover ik zie. 


Bart Schwarz
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • March 31, 2020

Hallo @Bart Schwarz Bart hier! Ik pak 'm even van Erwin over. Als ik het goed zie kun je inmiddels weer bellen en gebeld worden, klopt dat? Er was een probleem met het activeren van je nieuwe simkaart en dat is gelukkig opgelost, voor zover ik zie. 

 

Ja het is geregeld. Gelukkig!