Skip to main content

Ondanks dat er een topic over is is het mij niet duidelijk , als ik een databundel bestel voor Indonesie moet dan mijn roaming aan of uit staan, vindt de antwoorden vaak tegenstrijdig 

Beste ​@CJ Verstraten roaming moet aan staan om te kunnen werken met buitenlandse providers. 

Denk er wel om dat je een speciale bundel activeert voor Indonesië,  anders loopt bellen en internetten in de papieren. 

Wat ​@JanD zegt, klopt.

Beste ​@CJ Verstraten roaming moet aan staan om te kunnen werken met buitenlandse providers. 

Denk er wel om dat je een speciale bundel activeert voor Indonesië,  anders loopt bellen en internetten in de papieren. 

Ga je voor meerdere weken naar Indonesië? Dan kan ik je aanraden om daar een simkaart te bestellen. Ik ben zelf net terug van een vakantie in Indonesië en had vooraf een prepaid e-sim besteld. Maar ik weet ook dat je deze heel goed ter plekke kunt kopen. Bijna op ieder vliegveld staan wel aanbieders om simkaarten te verkopen.

Dank je wel , als je daar een sim kaart koopt dan moet roaming aan staan ?

Als je daar een simkaart koopt, dan hoeft roaming niet aan te staan. Want je maakt gebruikt van een Indonesisch netwerk met een Indonesische simkaart.

Reageer