Skip to main content

Een medewerker aan de telefoon krijgen is erg moeilijk gemaakt doordat je eerst digitaal wordt “opgevangen”. Mijn probleem nl ik wordt door KPN gemaand een simkaart te activeren terwijl ik die niet ontvangen is digitaal niet aan de orde te stellen.

Vraag: wiens probleem is dat nu? 
Antwoord: het probleem ligt bij KPN!!!!!!!
kan door mij, de klant niet opgelost worden.

Vraag kan ik hierover “ouwerwets” door KPN gebeld worden zodat het probleem snel opgelost kan worden.

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Hoi @Ton Verheijke, ik zie dat we jouw bericht gemist hadden. Ik heb hem nu afgesplitst naar een eigen topic. Dat is overzichtelijker dan aanhaken bij een topic van iemand anders :)

 

Is het inmiddels gelukt om een vervangende simkaart te krijgen? Dat is namelijk de oplossing voor dit probleem. 

Het gaat, zo begrijp ik, om een simkaart van een nieuwe bestelling? Dan kun je via de Mijn Bestelling, pagina alles inzien rondom die bestelling. Ook kun je daar, op de simkaart activatiepagina, aangeven dat de simkaart niet bezorgd of kwijt is. Je krijgt dan automatisch een nieuwe toegestuurd. 

Als dit niet lukt, dan is bellen met ons op 0800-0402 (gratis) de snelste manier om alsnog geholpen te worden. 

 

Het kan ook via het forum als je dat liever hebt. Wel kan dit iets langer duren. Vul in dat geval je forumprofiel in met alle gegevens. Reageer hier weer als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee.