Begin december 2024 ontving ik in plaats van mijn iPhone 16 pro, een lege doos. Na een lange tijd wachten (ruim 2 maanden) is het onderzoek bij PostNL vorige week afgerond en heb ik deels mijn geld terug.
Omdat ik toch graag een nieuwe telefoon wil, heb ik zojuist opnieuw een poging gedaan om het toestel te bestellen. Echter, ik heb helemaal geen vertrouwen meer in PostNL (vooral met dure aankopen). Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen in een KPN winkel? Ik heb geen mogelijkheden gezien tijdens het bestellen.
Beste antwoord door bnh
Wahiba schreef:
Begin december 2024 ontving ik in plaats van mijn iPhone 16 pro, een lege doos. Na een lange tijd wachten (ruim 2 maanden) is het onderzoek bij PostNL vorige week afgerond en heb ik deels mijn geld terug.
Omdat ik toch graag een nieuwe telefoon wil, heb ik zojuist opnieuw een poging gedaan om het toestel te bestellen. Echter, ik heb helemaal geen vertrouwen meer in PostNL (vooral met dure aankopen). Is het mogelijk om mijn bestelling af te halen in een KPN winkel? Ik heb geen mogelijkheden gezien tijdens het bestellen.
Helaas is dit tegenwoordig niet meer mogelijk vanwege de veiligheid van de medewerkers.
Helaas is dit tegenwoordig niet meer mogelijk vanwege de veiligheid van de medewerkers.
Volgens mij heeft Belsimpel wel een winkelvoorraad als je hem daar besteld kun je hem in de winkel ophalen. Je kan daar ook je kpn abonnement verlengen.
Volgens mij heeft Belsimpel wel een winkelvoorraad als je hem daar besteld kun je hem in de winkel ophalen. Je kan daar ook je kpn abonnement verlengen.
Probleem is alleen dat Belsimpel bekend staat om zijn grijze import, dus die zou ik persoonlijk ten alle tijden afraden. Neem dan coolblue.
Ze halen toestellen die niet perse voor de Nederlandse markt zijn bestemd. Werken uiteraard gewoon prima maar met garantie en ook met acties vanuit de fabrikant heb je soms problemen.
Dat wist ik niet. Zolang je nog binnen de garantietermijn zit bij Belsimpel is het niet echt een probleem maar val je er net buiten kan het dus zijn dat een fabrikant hem niet wil repareren.
Het is vreemd dat KPN nog dure dingen via PostNL verstuurt. Dat bedrijf is compleet onbetrouwbaar geworden en er niet op aan te spreken. Andere providers gebruiken een degelijker bezorger zoals de AMP groep.
Dat wist ik niet. Zolang je nog binnen de garantietermijn zit bij Belsimpel is het niet echt een probleem maar val je er net buiten kan het dus zijn dat een fabrikant hem niet wil repareren.
Dat, maar samsung heeft bijvoorbeeld vaak acties met "koop nu de nieuwe S25 en krijg draadloze lader / watch / wat dan ook gratis" maar die acties gelden enkel met toestellen die voor de Nederlandse markt zijn bestemd.
Dat, maar samsung heeft bijvoorbeeld vaak acties met "koop nu de nieuwe S25 en krijg draadloze lader / watch / wat dan ook gratis" maar die acties gelden enkel met toestellen die voor de Nederlandse markt zijn bestemd.
En Dat zag je nu met de actie voor de watch 7. Belsimpel verkocht Belgische telefoons waardoor de ean niet op de lijst stond om de watch 7 te claimen. Is uiteindelijk aangepast dit keer maar wel weer problemen.
Ik heb dat 1 x gehad met oortjes van een Huawei telefoon geloof ik, toen was er ook iets mis met de code. Maar verder geen actie ondernomen, was al blij met mijn telefoon.
Probeer eens een bestelling te doen op Amac, of bij Apple zelf, kan je de voorraad checken en bij het dichtstbijzijnde filiaal zélf ophalen. Heb ikzelf al meerdere keren gedaan. Sta je ook niet voor verrassingen.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.