Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb een sim only abonnement lopen, ben benieuwd of ik dit ook kan wijzigen naar een abonnement met telefoon? 

Hallo @SanaRa ,

Het is inderdaad mogelijk om je Sim Only-abonnement om te zetten naar een abonnement mét toestel. Dus dat is goed nieuws. Echter: er zijn een aantal voorwaarden en de belangrijkste is dat je wel minimaal drie maanden in je Sim Only-contract moet zitten. 

Is dat het geval? Dan kun de omzetting regelen via 0800-0402 (doordeweeks tussen 8.00 en 18.00 en op zaterdag tot 17.00) of in de KPN-winkel. 

bron : oud-moderator Bart 

 

 


Hoi @SanaRa 

Welkom op het Forum van KPN.

Ja, dat is mogelijk, mits je minimaal 3 maanden jouw KPN sim only in gebruik hebt.
 

Kan ik wijzigen van Sim Only naar een abonnement met een telefoon? (Bron. KPN)

Heb je net een Sim Only abonnement besteld? Maar wil je liever een abonnement met een nieuwe telefoon? Geen probleem! Dit kan bij ons al vanaf 3 maanden na het bestellen van je Sim Only abonnement. Ga hiervoor naar onze winkel of bel ons.

 

Let wel! dit kun je alleen regelen bij een KPN Winkel bij jouw in de buurt, of via de telefonische klantenservice via 0800-0402.

Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur en op de zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur (zondag en feestdagen gesloten).

Je hiermee geholpen te hebben.