Skip to main content

Ik heb per ongeluk 2x dezelfde bundel geactiveerd. En logischerwijs is er ook 2x beltegoed afgehouden. Is er een mogelijkheid om deze 1x terug te vorderen???

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Hi @Punky.1993, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Welke bundel heb je precies geactiveerd? En heb je ze binnen korte tijd achter elkaar geactiveerd? 


De onbeperkte online bundel+30 sms/belminuten van 8 euro 99. Deze heb ik kort achter elkaar geactiveerd. Dit omdat ik dacht dat het de eerste keer mis was gegaan. 


Duidelijk, mijn advies om even te bellen met onze klantenservice. Het gratis nummer is 0800 0402. Dan kunnen ze dit samen met je nakijken. 

Laat het me weten hoe dit afloopt. 


De klantenservice kon niets voor mij betekenen. De enige mogelijkheid was om naar een kpn winkel te gaan, en zelfs dan kunnen ze geen garantie geven dat het daar lukt. Ik geef het op, en beschouw de 8 euro 99 als verloren. Desondanks bedankt voor de reactie. 


@Punky.1993, 2 bundels is best gek. 

Mag ik even meekijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 


Is gedaan. 


Dankjewel, ik zie het. Is bij deze geregeld. 🙂


Het beltegoed van 1 bundel is terug gestort. Hartstikke bedankt. Ik was al een tevreden klant, en zo blijf ik dat ook. 😊

 


Het beltegoed van 1 bundel is terug gestort. Hartstikke bedankt. Ik was al een tevreden klant, en zo blijf ik dat ook. 😊

 

Doen we graag, fijn om te lezen!