Skip to main content

Beste,

Overgestapt naar KPN omdat ik multisim wil voor mijn Apple Watch 8 bij mijn IPhone 13 Pro Max. Meteen afgelopen maandag multisim aangevraagd via stappenplan. De activatie blijft hangen bij de laatste stap. Gisteren gebeld, advies was even afwachten. Heb niet het vertrouwen dat het daarmee op zal lossen. Kunnen jullie me helpen? 
 

groet, Diane

@DianeV78 Ik kwam je topic tegen, welkom op het forum! Is het nog gelukt met de activatie van de sim of loop je nog steeds vast? Gaat het om het nummer in jouw profiel?


@Remco_  

 

helaas, het is nog niet gelukt ondanks dat er telefonisch was gezegd dat het vandaag waarschijnlijk opgelost zou worden. Het gaat inderdaad om het nummer in mijn profiel. 


@Remco_ je collega BartZ heeft een bericht naar de backoffice gestuurd omdat de order bleef hangen. Kreeg zojuist een sms: het Multisim abonnement is klaar voor gebruik. 

Meteen gecheckt en nu is de activatie voltooid en heb ik mobiele data op mijn watch! Top zeg, ben heel blij.


Excuses voor de late reactie Diane, Ik was even afwezig. Wat fijn dat het dan toch gelukt is en dat mijn collega het heeft doorgeven. Veel plezier ermee en post gerust nog eens een topic als we kunnen helpen!