Skip to main content

Helaas zoals meerdere klanten dit probleem ervaren ook hier enorm veel gezeik met de multisim. Het opnieuw activeren van de multisim wilt maar niet lukken, inmiddels uren met tal van KPN medewerkers gesproken, ‘supervisors’ die betrokken zijn en 16x valse beloftes met dat het allemaal geregeld word. (Dan 1uur, 4 uur, 4 werkdagen etc..)

 

Probleem doet zich al sinds 08-02-23 voor, via elke lijn die er maar bestaat getracht te zoeken naar een oplossing. KPN heeft dit nog steeds niet kunnen oplossen, ontzettend  veel tijd en energie hieraan verspild. Tijdens aankoop van een Apple Watch Ultra werd deze omgeruild wegens een defect. Keurig en netjes alles verwijderd, inclusief het multisim abonnement zoals KPN via de stappen beschrijft. Na installeren van de nieuwe Watch continue de melding ‘Deze multisim is al in gebruik op een andere Apple Watch, je moet de andere eerst opzeggen’. De welbekende melding die hier de laatste dagen op het forum meerdere malen is gepost. Ondertussen is er dus geen oplossing, en word je van het kastje naar de muur gestuurd. Onterecht doorverwezen naar een winkel waar ze je niet kunnen helpen, weg tijd en brandstof in deze al dure tijden.  Daar snappen ze de frustratie dan ook niet, ze moesten is weten hoeveel uren al aan dit probleem is besteed. De order staat vanaf 08 Feb  al op Suspended en zou elke keer met een steeds langer wordende termijn automatisch handmatig worden opgepakt. Ook dat word nagelaten, structureel word er tekortgeschoten en word de klant van valse beloftes voorzien. Pas net KPN klant met duurbetaalde abonnementen, afschrijven van mijn bankrekening lukt zeer subtiel, oplossingen bieden of compensatie voor de geleden schade is bij KPN niet aan de orde. 

 

Hoop dat deze ontevreden klant nu wel word gehoord.
 

 

Hi @DV97,

Ik zie dat jouw bestelling nu al 10 dagen de suspended status heeft, dat is opmerkelijk lang. Normaal gesproken hoort een suspended order binnen een aantal werkdagen opgepakt te worden zoals je al verteld was, het is mij dan ook een raadsel waarom dit nog niet gebeurd is 🙁

Maandag is een bepaalde achterliggende afdeling weer aanwezig, ik zal dan kijken of ik jouw situatie bij ze kan escaleren zodat dit eindelijk in orde gemaakt gaat worden!


Dat zou in ieder geval fijn zijn als je erachter aan kunt gaan voor me, de betreffende afdeling(UVO?) is voor jou info al 4x gemaild hierover. Zowel door de klantenservice, als de KPNXL winkel. 
 

Helaas heeft dit tot op heden nog niet tot resultaat geleid, de betreffende afdeling heeft inmiddels ook meerdere werkdagen de tijd gehad. 
 

Wacht graag je reactie af! Bedankt.


Ik heb een reactie terug @DV97; jouw situatie gaat met spoed opgepakt worden. Er speelt momenteel een issue waardoor orders waarbij er een wijziging op het netwerk plaats gaat vinden (zoals een 2e actieve sim) niet altijd goed doorlopen, en dat hoort automatisch gecorrigeerd te worden binnen 5 werkdagen maar dat is bij jou niet gebeurd.

Welke termijn hier nu voor staat, daar hebben ze helaas geen duidelijkheid over kunnen geven 🙁


Oké helder, zit dus weer niks anders op dan afwachten. 
 

Neem aan dat het nu inderdaad met spoed word opgepakt, daar krijg ik nog een terugkoppeling over of?


Mijn bestelling staat ook op suspended (uitgesteld) zou dit ook opgepakt kunnen worden? Activering multi Sim blijft hangen op activeren.. 

 


Inmiddels een SMS binnengekregen van KPN dat de multisim is gestopt, hierna kon ik gelijk weer multisim activeren zonder problemen op mijn nieuwe Apple Watch.

Fijn dat het eindelijk is opgelost, maar het duurde ongelooflijk lang! Graag zou ik nog wel een tegemoetkoming ontvangen voor het niet gebruik kunnen maken van de dienst gedurende lange periode etc. 
 

Bedankt!


Ah top dat het eindelijk in orde is @DV97!

Ik begrijp heel erg goed dat dit allemaal superfrustrerend is geweest, zeker ook omdat je er zelf zo vaak achteraan moest 😑 Multisim is echter een gratis optie, wat inhoudt dat ik er geen vergoeding voor kan en mag bieden. Dit kan ik niet mooier maken dan het is!