Skip to main content
Antwoord

Multisim activatie blijft hangen tijdens de activatie

• October 11, 2023
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Ik heb zojuist Multisim getracht aan te zetten echter de activatie blijft hangen in de configuratie.

Beste antwoord door HVEVDV

Hi @HVEVDV, wat zuur zeg dat het niet helemaal goed ging met de activatie. Ik hoop dat het alsnog gelukt is, zo nee zou je dan uit kunnen leggen bij welke stap het precies mis gaat?:

Hoi, bedankt voor de reactie. Het werkt inmiddels, heeft een paar dagen geduurd voordat het netwerk verbonden was.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 15, 2023

Hi @HVEVDV, wat zuur zeg dat het niet helemaal goed ging met de activatie. Ik hoop dat het alsnog gelukt is, zo nee zou je dan uit kunnen leggen bij welke stap het precies mis gaat?:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 15, 2023

Hi @HVEVDV, wat zuur zeg dat het niet helemaal goed ging met de activatie. Ik hoop dat het alsnog gelukt is, zo nee zou je dan uit kunnen leggen bij welke stap het precies mis gaat?:

Hoi, bedankt voor de reactie. Het werkt inmiddels, heeft een paar dagen geduurd voordat het netwerk verbonden was.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 16, 2023

Ah heel fijn dat het nu werkt @HVEVDV!

Jammer dat dit niet zo snel ging als de bedoeling is, ik heb niet echt een idee waar dit aan gelegen kan hebben 🤔😬