Skip to main content

Ik heb precies hetzelfde probleem. Wat moet ik nu doen? 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Kan iemand mij met zelfde probleem helpen. Niets gewijzigd in mijn telefoon of Watch en toch werkt het ineens niet meer. En als ik het opnieuw wil

installeren krijg ik melding dat hij al gekoppeld is. Heb hem nu verwijderd van de Watch en opnieuw via de mijn kpn app geprobeerd te koppelen maar dat lukt dus niet.

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic. Graag bij 1 topic houden om verwarring te voorkomen. 


Ai @AngeliqueEng, niet zo handig dit 😕

Het heeft eerder wel gewerkt begrijp ik, erg merkwaardig dat dit nu niet meer het geval is.

Bij welke stap van het installeren krijg je die melding precies? En heb je hem verwijderd via de stappen onder het kopje ‘ Hoe kan ik Multisim uitzetten op een Apple Watch?’ of heb je dit op een andere manier aangepakt?


Hi bij stap 6 ga ik in mijn kpn naar multi sim en die staat al aan dus dan kan ik niet verder. Eerder kreeg ik daar de melding dat hij nog gekoppeld was aan een andere watCh 
 

hrt heeft gewoon gewerkt op de nieuwe iPhone en ineens werkte het niet meer dus heb ik het netwerk eraf gegooid in hoop dat ik het opnieuw kon installeren. 


Hmm, ik kijk graag even met je mee @AngeliqueEng

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het naast het betreffende mobiele nummer en  je persoons- en adresgegevens ook de laatste 3 cijfers van je IBAN noteren, dit kan in het opmerkingenveld onderaan 🙂


Hi Maja, ik heb het ingevuld


Bedankt @AngeliqueEng, ik heb 'm nu vanaf onze kant uitgezet, zou je de stappen om hem te activeren nu weer willen doorlopen?

Hoor graag of het nu wel weer lukt!


Hi, ik heb sms gehad dat multisim is gestopt, maar als ik nu via de watch probeer de multisim te activeren staat de optie nergens in mijn kpn. En als ik naar abonnement aanpassen ga kom ik in een loupe terecht. 


Hmm, dus je komt nu tot en met stap 5, maar als je inlogt met je MijnKPN zie je vervolgens nergens iets over Multisim @AngeliqueEng? Ook niet als je het nu nog een keer probeert? Kan zijn dat we even geduld hadden moeten hebben omdat de wijziging aan onze kant nog niet volledig verwerkt was overal.

  1. Open de Watch-app op je iPhone
  2. Tik op het tabblad 'Mijn Watch' en vervolgens op 'Mobiel netwerk'
  3. Tik op 'Configureer mobiel netwerk'
  4. Voeg de Apple Watch toe aan het abonnement'
  5. Log in met je KPN ID
  6. Tik op 'aanzetten' Multisim
  7. Tik op 'Ja, ik ga akkoord'
  8. Je Apple Watch Cellular wordt geactiveerd. Wacht totdat dit is afgerond, dit kan soms wat langer duren

Ik heb het vanavond nog een keer geprobeerd. (Vanmiddag ook al 2 x haha) maar nu is het gelukt. Dank voor alle hulp. 


Ah heel erg fijn! dan moest het bij ons vast inderdaad nog even goed doorlopen ‘achter de schermen’ 😅 Bedankt dat je het nog even hebt laten weten!