Skip to main content

Bij mij is de activatie na 5 werkdagen nog steeds niet afgerond; na contact met 0800-0402 krijg ik vandaag te horen dat het helaas nog 10 werkdagen kan duren. Wat is er aan de hand? 

Admin: afgesplitst

Beste @RenéWageningen, welkom! Wat rot om dit te lezen! Er zijn een aantal stappen die zo'n bestelling doorloopt. In principe is de order direct verwerkt. Als dat niet het geval is, kan het 4 uren duren. Werkt dat niet, moet het handmatig opgepakt worden. Dit gebeurt in de regel binnen 5 werkdagen. Als het dan nog niet verwerkt is, moet er een ticket aangemaakt worden. Daar gaat dan helaas ook weer een aantal werkdagen overheen. Mocht je eind van de week nog geen werkende diensten hebben, wil je dan nog eens met de klantenservice bellen via 0800-0402 óf jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, adres en evt. klantnummer? Dan kijk ik er voor je naar.


Beste Marcia

ook vandaag nog niet geactiveerd. Wel vandaag een factuur ontvangen met daarop de  maandelijkse kosten voor een e-sim…. werkelijk

Alsje in mijn dossier wil kijken graag. Ben nu al weken bezig e.e.a. goed te krijgen. Ook heb ik aansluitkosten gekregen terwijl ik het abonnement heb afgesloten in een actieweek waarbij geen aansluitkosten gefactureerd worden. 

 

in mijn profiel de gevraagde informatie opgenomen. alvast heel erg bedankt, ik voel me in de kou staan

René


Wat rot dit.. Ik zie dat mijn collega's er wel mee bezig zijn, maar het is inderdaad nog niet opgelost. Daarom moet ik toch vragen om nog wat geduld helaas. Volgende week maandag zal ik er nog eens naar kijken en anders een ticket aanmaken. Vanzelfsprekend krijg je de kosten van de multisim terug van mij over de periode waarin je 'm niet gebruikt hebt. 

 

Voor wat betreft de aansluitkosten: die worden normaliter op de tweede factuur in mindering gebracht. Wil je dat afwachten? Anders maak ik ook dat voor je in orde!


het zou fijn zijn als je de regie zou willen pakken


Ik heb een ticket voor je aangemaakt! Deze wordt binnen 5 werkdagen opgepakt. In de regel gaat dit vrij snel. Nog even geduld helaas 😞.


Hallo Marcia

ik geeft jou alle credits- de esim is geactiveerd. Bedankt voor de ondersteuning. IK zie wel of de aansluitkosten nog in mindering worden gebracht, zo niet dan trek ik aan de bel. 


Heel fijn! Bedankt dat je het nog even liet weten. En inderdaad: als de aansluitkosten toch onverhoopt niet gecrediteerd worden, weet je me te vinden 🙂.


Hallo Marcia. Vanmiddag kwam bij gebruik van de Apple watch naar voren dat een sms verstuurd vanaf de watch het nummer ********** als afzonder aangeeft, en niet ********, wat het nummer is waarvoor we een abonnement hebben. Het eerst genoemde nummer was het nummer dat we kregen bij het afsluiten van het abonnement maar we hebben een nummer meegenomen van een andere provider. Het lijkt me een systeemfoutje dat bij het verzenden van een sms het onjuiste nummer wordt weergegeven, maar ook verwarrend voor de ontvangers. Als ik vanaf de telefoon een sms verstuur wordt nu ook het verkeerde nummer als afzender getoond. 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Dat is vreemd! Dat zou inderdaad niet zo moeten zijn. Ik maak wederom een ticket voor je aan richting onze technische dienst. Zij pakken het binnen 5 werkdagen op!


Ook dit is nu opgelost; bleek dat het Apple ID nog het oude nummer ‘vasthield’ met wat pijn en moeite en ondersteuning vanuit een collega van je dit in het Apple ID kunnen wijzigen. nogmaals bedankt voor de ondersteuning


Dat klinkt interessant! Heel fijn dat het opgelost is, dank dat je het nog even liet weten!


Hallo Marcia

ik zou nog bij je terugkomen als de aansluitkosten niet gecrediteerd werden - dat zijn ze niet. Kun je nog één keer helpen?

Bvd René


Zeker. Ik heb de credit erin gezet en deze wordt dus op de volgende factuur in mindering gebracht!