Skip to main content

Op 13 maart heb ik via mijn Apple Watch 7 een multi Sim aangevraagd, maar tot mijn spijt kan ik er tot op heden nog steeds geen gebruik van maken. Het aanvraagproces lijkt vast te lopen, want het wieltje blijft maar draaien. Graag wil ik weten waar de aanvraag blijft hangen en wanneer ik mijn multi Sim kan verwachten. Ik heb mijn iPhone en Apple Watch al geüpdatet en meerdere malen uit- en aangezet, maar dit heeft helaas niet geholpen.

Zou u mijn aanvraag willen nakijken en mij kunnen informeren over de status ervan?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Hoi @JoostKlein, welkom hier. 

De multisim werkt dus nog steeds niet. 😞 Dan gaat er inderdaad iets niet goed. Ik kijk dan graag eens mee.

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan duik ik er eens in. 


Hoi Bart,

 

gegevens zijn ingevuld. 
mocht je meer nodig hebben hoor ik het graag. 


Ik heb even gekeken. Ik zie alleen een verlenging van het abonnement de 13e. Ik zie geen aanvraag voor multisim. 

Deze staat wel in MijnKPN? Kun je hem daar er weer afhalen en opnieuw aanvragen? 


Hoi Bart, ik zie geen aanvraag in mijn KPN. Daarom met even mijn Apple Watch ontkoppelt van mijn telefoon en weer gekoppeld maar ook dan blijft het wieltje draaien en heb ik niet de mogelijkheid om de aanvraag opnieuw in te dienen. 
 

heb jij nog een optie die ik kan proberen?


Goedemiddag, 

 

ik heb me Apple Watch als nieuwe Watch gekoppeld en nu lijkt de aanvraag goed door te komen. 


Dat zie ik nu ook terug inderdaad. De koppeling kwam niet goed door. Nu wel gelukkig. :)


Dank voor je hulp. 👍🏻


Graag gedaan. Mocht je nog weer vragen krijgen, dan horen wij graag weer van je. 


Inmiddels is het 12 dagen geleden dat ik een aanvraag heb ingediend. Duurt het wat langer dan de genoemde 10 dagen?


Het werkt nog niet? Want ik zie dat de order sinds 1 april afgrond is. Sindsdien is de multisim volgens mijn gegevens actief. 

Wat ervaar je precies en wat zie je in MijnKPN?


Hoi Bart,

 

In mijn KPN staat dat de multisim is geactiveerd.

Maar op mijn horloge zie ik nog geen Simkaart of abonnement. Als ik mijn telefoon uitzet kan ik geen verbinding maken met het internet op mijn apple Watch.

Ik heb mij  horloge al opnieuw opgestart en dit ook bij mij telefoon gedaan.

 

Mocht je nog tips hebben hoor ik het graag.


Jouw watch voldoet aan de juiste eisen? Dat is wel een belangrijke om het te laten werken.


Beste Bart,

 

Ik snap dat je dit antwoord moet geven dus ik heb voor de zekerheid mijn serie nummer gecheckt op de site van Apple en krijg onderstaand horloge naar voren:

Apple Watch Series 7 GPS + Cellular aluminium 45 mm

Ik zal mijn horloge nogmaals ontkoppelen en als nieuw horloge koppelen. Ik zal je laten weten of dit de oplossing was voor het probleem.


Bovenstaand werkt niet helaas.

 


Ik doelde op deze instelilngen:
Vereisten om KPN Multisim te kunnen activeren

  • Minimaal iOS versie 16.1
  • Minimaal WatchOS versie 9.1, op een Europees model Apple Watch
  • Aanbiederinstellingen Minimaal NL KPN & KPN NL 52.1
    • dit check je via Instellingen Algemeen > Info. Scroll daar naar beneden en kijk bij Netwerk en Aanbieder. Zie je een lager nummer dan 52.1, volg dan de stappen op de site van Apple om dit handmatig een update te geven:  https://support.apple.com/nl-nl/HT201270.

Want het staat bij actief in het systeem, alleen de watch lijkt het niet te pakken. 

Als deze instellingen ook goed staan ga ik melding maken bij de technische dienst, want dan houdt het voor mij ook eerst op. 


Bart,

 

Dank je wel voor de moeite.

Ik heb een Iphone x met ios 16.4.1

Apple watch 7 met ios versie 9.4

Model A2478 Europe

En bij aanbieder staat KPN NL 54.0


Dat staat allemaal goed, dus kan daar het probleem ook niet zitten. 

Ik heb melding gemaakt bij de Technische Dienst. Hopelijk kunnen zij dat regelen. Hoor graag als er contact is geweest.