Skip to main content

Ook hier na stap 6 het probleem van een constant draaiend wieltje met de opmerking ‘activeren’. Apple Watch S8 Icm iPhone 13 Pro. Graag advies….

Admin: afgesplitst van verzameltopic.

Ook hier na stap 6 het probleem van een constant draaiend wieltje met de opmerking ‘activeren’. Apple Watch S8 Icm iPhone 13 Pro. Graag advies….

Had ik ook hopen dat het op het forum wordt opgepakt door de technische mensen van de KPN 

 


Hoi @Rover85, welkom op ons forum! Is het in de tussentijd nog gelukt?
Als je hier tegenaan blijft lopen is de snelste oplossing even met ons te bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen dan even meekijken en eventueel een ticket aanmaken.

Als het niet zo'n haast heeft kan ik dat ook voor je doen maar het kan hier altijd wat langer duren voor je reactie hebt.
Ik heb daarvoor dan ook nog wat gegevens van je nodig! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Meer informatie over Multisim en hoe dit te activeren kun je vinden in ons multisim topic!

 


Oh ik zie net je reactie in het multisim topic maar begrijp dat je je abonnement al hebt laten beëindigen. Jammer! Mocht je het toch ooit nog willen proberen dan weet je ons te vinden!