Skip to main content
Antwoord

Multisim activeren blijft hangen op iPhone

• September 23, 2025
  • 8 reacties
  • 106 keer bekeken

Ik kan hier een heel verhaal gaan houden, maar probleem is al verschillende keren langs gekomen. Met weinig echte oplossingen. Van het kastje naar de muur noemen we dat dan maar. KPN winkel, Helpdesk klantenservice, Apple service centre. KPN NL Activeren. Ultrawatch 3. Iemand een echte oplossing of is het nog steeds 5 werkdagen wachten? Enfin beetje moedeloos van. 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi ​@Harpij. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat dit frustrerend voor je is. Het klinkt inderdaad alsof je al langs meerdere kanalen bent gegaan zonder dat er een echte oplossing is gekomen. Dat “kastje naar de muur”-gevoel is nooit fijn. Helaas zit dit soort activatieprobleem vaak diep in het systeem en kan het inderdaad betekenen dat er een ticket aangemaakt moet worden bij onze technische dienst. Het klopt dat dit gemiddeld tot 5 werkdagen kan duren, maar soms kan het sneller opgelost worden.

Maak een belafspraak. Via onze telefonische klantenservice kan er een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst: op basis van het ticket nemen zij contact op. Ik hoop dat je snel een oplossing krijgt.

Multisim bij KPN

8 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 24, 2025

Hoi ​@Harpij. Welkom op de community! Ik snap heel goed dat dit frustrerend voor je is. Het klinkt inderdaad alsof je al langs meerdere kanalen bent gegaan zonder dat er een echte oplossing is gekomen. Dat “kastje naar de muur”-gevoel is nooit fijn. Helaas zit dit soort activatieprobleem vaak diep in het systeem en kan het inderdaad betekenen dat er een ticket aangemaakt moet worden bij onze technische dienst. Het klopt dat dit gemiddeld tot 5 werkdagen kan duren, maar soms kan het sneller opgelost worden.

Maak een belafspraak. Via onze telefonische klantenservice kan er een ticket aangemaakt worden voor de technische dienst: op basis van het ticket nemen zij contact op. Ik hoop dat je snel een oplossing krijgt.

Multisim bij KPN

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 25, 2025

Ga mijn best doen, dank voor je reactie! 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • September 26, 2025

Er was een probleem met het activeren van de multisim ​@Harpij , maar dat zou nu weer verholpen moeten zijn. Kun je het nog eens proberen? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • September 26, 2025

Ah, via andere pagina had ik al gereageerd, maar het klopt, na 5 werkdagen is er kennelijk iets in gang gezet bij KPN. Het is gelukt! Nogmaals dank voor je reactie! 

• Nieuwkomer
  • October 7, 2025

Al vaker de klantenservice gebeld zonder resultaat. Meerdere malen fabrieksinstellingen en loskoppelen watch app verwijderd en opnieuw erop gezet. Net 45 minuten met klantenservice gebeld nog geen oplossing, graag sms verhelpen.

• Auteur
  • Deelnemer
  • October 7, 2025

Klopt Youri, ik had hetzelfde probleem. Klantenservice kwam er niet uit. KPN winkel ook niet. Heb precies hetzelfde gedaan, heel irritant. Het blijkt kennelijk dat het ongeveer 5 werkdagen duurt voordat er iets bij KPN wordt gereset o.i.d. Dan pas kun je verder met installeren. Waarschijnlijk moet je wat geduld opbrengen. Wat wel heel irritant en onbegrijpelijk is van KPN, dat noch helpdesk, noch personeel in de KPN winkel dit eenvoudigweg niet weten. KPN zou dit kenbaar moeten maken aan haar deze betrokken medewerkers. Enfin, ik hoop dat het voor jou uiteindelijk ook gaat werken. Succes.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hey ​@Youri2501. Erg lastig dat het bij jou nog niet lukt. Ik wil graag eens je gegevens doorspelen aan het technische team zodat ze eens kunnen kijken. Zou je je profiel willen aanvullen met je achternaam, postcode en huisnummer, 06-nummer en EID-nummer van je Apple Watch (onder persoonlijke opmerkingen)? 

het EID-nummer vindt je zo: 

1. Open de Instellingen-app op je Apple Watch
  2. Selecteer Algemeen en daarna Info
  3. Scroll naar beneden totdat je het EID-nummer ziet. Het EID-nummer wordt weergegeven onder de details van het serienummer en IMEI

Geef hier maar aan wanneer je alles ingevuld hebt. 

• Nieuwkomer
  • October 7, 2025

Arjan, alles is ingevuld